• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

  • کد خبر : 50461
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
پیام تبریک رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

رویش زاگرس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، متن پیام تبریک علیرضا شیخ رباط بدین شرح است: بسمه تعالی آزادگان سرمایه عظیمی برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والا مقام هستند […]

رویش زاگرس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، متن پیام تبریک علیرضا شیخ رباط بدین شرح است:

بسمه تعالی

آزادگان سرمایه عظیمی برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والا مقام هستند که در طول سال‌های دفاع مقدس با ایثار و ایستادگی دوران اسارت؛ به عنوان الگوهای مقاومت کشور با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت این غرورآفرین به میهن اسلامی؛ به عنوان روزی بزرگ و ماندگار در دفتر زرّین و پر از افتخار وحماسه ثبت شده است.

آزادگان سرافراز در دوران اسارت خود با روحیه ایستادگی و دلاوری و پایداری؛ از کیان و شرافت انقلاب اسلامی دفاع نموده و دشمن را به زانو درآوردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز کشورمان؛ سلامتی و توفیق این عزیزان در تمام شئونات زندگی و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.