• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

عالم برجسته حجت الاسلام دکتر محمدرضا ضمیری درگذشت/ پیام تسلیت حجت الاسلام محمد صادق امینی

  • کد خبر : 50427
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
عالم برجسته حجت الاسلام دکتر محمدرضا ضمیری درگذشت/ پیام تسلیت حجت الاسلام محمد صادق امینی

رویش زاگرس: عالم برجسته حجت الاسلام دکتر محمدرضا ضمیری از اساتید حوزه علمیه درگذشت. در پی درگذشت این عالم برجسته،حجت الاسلام امینی در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر ارتحال عالم گرانقدر و […]

رویش زاگرس: عالم برجسته حجت الاسلام دکتر محمدرضا ضمیری از اساتید حوزه علمیه درگذشت. در پی درگذشت این عالم برجسته،حجت الاسلام امینی در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم گرانقدر و محقق گرامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا ضمیری که طی سالیان متمادی در دو عرصه ی حوزه و دانشگاه، منشأ آثار و خدمات صادقانه و متعهدانه بود، موجب تأسف و تأثر گردید.
بدینوسیله درگذشت آن فقید سعید را به خانواده مکرم ایشان، بستگان محترم، اساتید معزز، روحانیون و طلاب ارجمند حوزه‌های علمیه مسجدسلیمان و عموم دوستان و ارادتمندان آن مرحوم، تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان، مغفرت الهی و شفاعت حسینی، و برای بازماندگان، اجر و صبر و سلامتی را مسألت می‌نمایم.

محمدصادق امینی
شهرستان مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام محمدرضا ضمیری در سال ۱۳۴۶ در شهرستان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود در سال ۱۳۶۱ به دلیل علاقه وافری که به علوم حوزوی داشتند وارد حوزه علمیه المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مسجدسلیمان گردید و سپس در قم از اساتید به نامی همچون آیت الله وحید خراسانی، تبریزی،مصباح، معرفت، سبحانی ، مکارم بهره برد.
و در جامعه شناسی از اقایان فروغ، اورعی، تقی زاده داوری بهره برد.
ایشان علاوه بر دورس حوزوی و مدرک سطح چهار دارای مدرک  دکترای انقلاب اسلامی و  کارشناسی ارشد جامعه شناسی در سال ۱۳۸۱ از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.