• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
2

رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان:
۱۰ واحد صنفی متخلف از مصوبات ستاد کرونا در شهرستان مسجدسلیمان پلمپ شدند

  • کد خبر : 50306
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

رویش زاگرس: چند واحد صنفی متخلف از مصوبات ستاد کرونا در شهرستان  مسجدسلیمان شناسایی و پلمب گردید. پرویز زمانپور رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: با توجه به الزام آور بودن رعایت پروتکل های بهداشتی، تشدید بازرسی از کلیه مشاغل در دستور کار کارشناسان بهداشت […]

رویش زاگرس: چند واحد صنفی متخلف از مصوبات ستاد کرونا در شهرستان  مسجدسلیمان شناسایی و پلمب گردید. پرویز زمانپور رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: با توجه به الزام آور بودن رعایت پروتکل های بهداشتی، تشدید بازرسی از کلیه مشاغل در دستور کار کارشناسان بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای قرار گرفت و بر این اساس طی دو هفته گذشته ۱۲۷۹مورد بازرسی از صنوف مختلف انجام که ۶۲ مورد اخطاریه بهداشتی صادر و ۱۰ مورد نیز به علت عدم رفع نواقص در مهلت مقرر با همکاری نیروی انتظامی پلمب و پرونده ۱۵ صنف نیز به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

زمانپور ادامه داد: نانوایی، آرایشگاه، سوپرمارکت، بستنی فروشی، کافی شاپ، کبابی، دو واحد مکانیکی، جوشکاری، صافکاری از جمله صنوفی بودند که با دستور مرجع قضایی پلمب شدند.

رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود به بازدیدهای سرزده از ادارات مختلف شهرستان، بانک ها و واحدهای کارگاهی نیز اشاره کرد و گفت: تمامی ادارات و بانک ها شامل ۵۰ اداره ، ۲۵ بانک و ۵۳۳ واحد کارگاهی با حضور نماینده فرماندار، اماکن، نیروی انتظامی، صمت، تعزیرات و اتاق اصناف مورد بازدید قرار گرفت که ۲۴۵ اخطاریه نیز برای متخلفین صادر گردید.

رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان در پایان اذعان داشت: اصناف و مردم عزیز با مدافعان سلامت خود در مجموعه بهداشت همکاری مناسبی داشته باشند تا ان شالله وضعیت بهبود یابد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.