• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

فرزند شهید محمد حسینی فر درگذشت + پیام تسلیت رئیس اداره بنیاد شهید

  • کد خبر : 50210
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
فرزند شهید محمد حسینی فر درگذشت + پیام تسلیت رئیس اداره بنیاد شهید

رویش زاگرس: فرزند شهید حسینی فر درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بهروز محمد حسینی فر که پدر، مادر، ۳ برادر و ۲ خواهر وی در بمباران هوایی نیروهای بعثی به مسجدسلیمان به شهادت رسیده بودند درگذشت. در پی درگذشت این فرزند شهید علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام […]

رویش زاگرس: فرزند شهید حسینی فر درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بهروز محمد حسینی فر که پدر، مادر، ۳ برادر و ۲ خواهر وی در بمباران هوایی نیروهای بعثی به مسجدسلیمان به شهادت رسیده بودند درگذشت. در پی درگذشت این فرزند شهید علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تسلیتی را به شرح ذیل منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تاسف با خبر شدیم فرزندی از خانواده بزرگ، صبور و ارزشمند شهدای بزرگوار شهرستان بعد از تحمل ماه ها رنج و بیماری دار فانی را وداع گفته و به دیدار خانواده شهیدش شتافت. به طور یقین حافظان واقعی نظام اسلامی یعنی فرزندان شهدای والامقام، ستارگانی نورانی و یادگارانی ارزشمند هستند که وجودشان علاوه بر برکت و عزت، تداوم ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی والدین آسمانی شان را به صورت نهادینه و همچون میراثی ماندگار در درون خود دارند. ضایعه جانگداز این جوان متعهد یقینا برای خانواده، همکاران و دوستانش بسیار سخت و گران است اما چه می‌توان کرد که باید به تقدیر الهی گردن نهاد و به رحمتش امیدوار بود.

اینجانب این اتفاق ناگوار را به خانواده مکرم و داغدار و همکاران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی و برای خانواده محترم صبر و شکیبایی خواستارم.از خداوند بزرگ و بلند مرتبه میخواهیم که این یادگار  شهید، بر سر سفره اهل بیت (ع) مهمان باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.