• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
اعتراض کاندیداهای شورای شهر مسجدسلیمان در حال بررسی و در مهلت قانونی پاسخ داده می شود

  • کد خبر : 49961
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اعتراض کاندیداهای شورای شهر مسجدسلیمان در حال بررسی و در مهلت قانونی پاسخ داده می شود</span>

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از بررسی اعتراض کاندیداهای شورای شهر مسجدسلیمان خبر داد. دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: در پی شکایت برخی نامزدهای محترم شورای شهر به نتیجه آراء خود از تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ هیات های اجرایی و نظارت به دقت در حال بررسی شکایات این […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از بررسی اعتراض کاندیداهای شورای شهر مسجدسلیمان خبر داد. دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: در پی شکایت برخی نامزدهای محترم شورای شهر به نتیجه آراء خود از تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ هیات های اجرایی و نظارت به دقت در حال بررسی شکایات این کاندیداهای محترم می باشند.

پاکدل افزود: طبق قانون کلیه کاندیداهای انتخابات شورای شهر که شکایتی به نتیجه انتخابات داشتند پس از انتشار اولیه اسامی منتخبان، به مدت دو روز فرصت داشتند اعتراض و شکایات خود را به هیات های اجرایی اعلام نمایند که تعدادی از کاندیداهای شورای شهر مسجدسلیمان در مهلت قانونی اعتراض خود را رسماً به فرمانداری اعلام نمودند. وی درخصوص نحوه رسیدگی به اعتراضات نیز گفت: هیات های اجرایی به همراه هیات های نظارت ظرف مدت پنج روز از تاریخ ذکر شده اعتراض نامزدها بر اساس قانون بررسی و در مهلت قانونی پاسخ داده می شود.

لازم به ذکر است حدود ۶۰ درصد مردم در شورای شهر مسجدسلیمان مشارکت داشته که بر اساس اعلام فرمانداری از میان ۱۰۶ کاندیدا آقایان محمود جعفری، علی زمانپور، محسن پیرعباسی، شهباز حیدری ،عزیز قلی زمانپور، غضبان حکمت نژاد و مهرداد حاجتی بیشترین آراء را کسب نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.