• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 4996
  • ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال جاری  با حضور رئیس مرکز بهداشت، سرپرست فرمانداری و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال جاری  با حضور رئیس مرکز بهداشت، سرپرست فرمانداری و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان با تعریف سلامت از دیدگاه  سازمان بهداشت جهانی، نقش سلامت در توسعه یک جامعه  و مشارکت مردم در سرنوشت سلامتی خویش به اهمیت نقش هر کدام از ادارات و ارگان ها در تأمین سلامت مردم پرداخت.

نایب فدایی ضمن بیان لازم الاجرا بودن طرح تشدید آموزش و مدیریت کیفیت آب در روستاهای دارای وضعیت بحرانی در دی و بهمن ماه  سال جاری توسط مرکز بهداشت شهرستان جهت پیشبرد امور، همکاری سایر ادارات مخصوصاً آبفا روستایی، آموزش و پرورش، بخشداری و دهیاری ها را خواستار شد.

وی همچنین فراخوان جلب مشارکت های مردمی و جذب داوطلبان سلامت از سوی ادارات را مطرح نمود و افزود به منظور پیشگیری از ایجاد سوانح  وحوادث در کودکان ایجاد تمهیداتی از سوی متولیان لازم و ضروری می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.