• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

قهرمان مسجدسلیمانی به پایان ماراتن پیاده روی نزدیک شد
عالی محمدی وارد اندیمشک شد/ مسیر بعدی اندیمشک تا شوشتر به احترام کارکنان پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 49774
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>قهرمان مسجدسلیمانی به پایان ماراتن پیاده روی نزدیک شد</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>عالی محمدی وارد اندیمشک شد/ مسیر بعدی اندیمشک تا شوشتر به احترام کارکنان پتروشیمی مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی رکوردار مطرح خوزستانی که مدتی ست پیاده روی از تهران تا مسجدسلیمان را آغاز کرده است ساعاتی پیش پس از چهار روز پیاده روی از خرم آباد وارد شهرستان اندیمشک شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عالی محمدی قرار است در ادامه مسافت ۷۵ کیلومتری اندیمشک تا شوشتر را […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی رکوردار مطرح خوزستانی که مدتی ست پیاده روی از تهران تا مسجدسلیمان را آغاز کرده است ساعاتی پیش پس از چهار روز پیاده روی از خرم آباد وارد شهرستان اندیمشک شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عالی محمدی قرار است در ادامه مسافت ۷۵ کیلومتری اندیمشک تا شوشتر را به احترام کارکنان مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان طی کند.
لازم به ذکر است حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت، فتح دیوار چین و… را با حرکات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وی سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.