• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

گام بلند حسین عالی محمدی برای ثبت رکورد در کتاب گینس

  • کد خبر : 49667
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
گام بلند حسین عالی محمدی برای ثبت رکورد در کتاب گینس

رویش زاگرس: با حضور رضایی رئیس ثبت رکوردهای کشور حسین عالی محمدی تست ثبت رکورد با ۲۲ ثاینه و چهل صدم ثانیه حمل توپ با ضربه سر را جهت حضور در آزمون ثبت در کتاب رکوردهای گینس با موفقیت پشت سر گذاشت. عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با تائید این خبر […]

رویش زاگرس: با حضور رضایی رئیس ثبت رکوردهای کشور حسین عالی محمدی تست ثبت رکورد با ۲۲ ثاینه و چهل صدم ثانیه حمل توپ با ضربه سر را جهت حضور در آزمون ثبت در کتاب رکوردهای گینس با موفقیت پشت سر گذاشت. عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با تائید این خبر گفت: مقرر شد با هماهنگی فدراسیون کشور مراحل ثبت مستندات، مکاتبات اداری، طی سه تا ۶ ماه آینده انجام شود. وی با تقدیر از دکتر داودی گفت: اگر حمایت های ایشان نبود تا این مرحله نیز نمی توانستم پیش بیایم.
رییس ثبت رکوردهای کشور نزز اظهار کرد: در صورت حمایت مسئولین عالی محمدی همه شرایط ثبت رکوردهای خود را در گینس دارد. لذا برای هموار شدن این مسیر باید برنامه اصولی و اسپانسر قوی وجود داشته باشد.
لازم به ذکر است حسین عالی محمدی قصد دارد با تمرینات مستمر نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند تا افتخاری برای خود و شهرستان مسجدسلیمان به ارمغان آورد. امیدواریم مسئولین با حمایت های خود جهت کسب این افتخار وی را مورد حمایت قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دورود درود درود
    درود بر جناب عالی محمدی فرزند نیک مسجدسلیمان .
    پیروز باشی انشاالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.