• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

ماجرای اخراج مدیر عامل آبفا خوزستان در نشست شورای برنامه ریزی در اندیکا توسط استاندار چه بود؟

  • کد خبر : 49181
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
ماجرای اخراج مدیر عامل آبفا خوزستان در نشست شورای برنامه ریزی در اندیکا توسط استاندار چه بود؟

رویش زاگرس: استاندار خوزستان از مدیر عامل آبفای استان خواست به دلیل قانع نشدن از توضیحات او در خصوص پرداخت نشدن حقوق معوقه آبداران نشست را ترک کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، استاندار خوزستان که از توضیحات مدیر عامل آبفا در خصوص پرداخت نشدن حقوق معوقه کارکنان آب و فاضلاب قانع نشد، دستور […]

رویش زاگرس: استاندار خوزستان از مدیر عامل آبفای استان خواست به دلیل قانع نشدن از توضیحات او در خصوص پرداخت نشدن حقوق معوقه آبداران نشست را ترک کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، استاندار خوزستان که از توضیحات مدیر عامل آبفا در خصوص پرداخت نشدن حقوق معوقه کارکنان آب و فاضلاب قانع نشد، دستور داد صادق حقیقی پور جلسه شورای تامین استان را ترک کند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار خوزستان در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که در شهرستان اندیکا برگزار شد، خطاب به صادق حقیقی پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با طرح این پرسش که چرا علی رغم تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات کارکنان آبفا، اما همچنان نیز انجام نشده است، گفت: حقوق معوقه آبداران از اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه و با توجه به پیگیری‌های استاندار تامین شد، در حالی که بخشی از آن‌ها واریز نشد.

او افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار که به این منظور اختصاص یافته بود، بدون اخذ مجوز در محل دیگری هزینه شد و باید پرسید که چرا چنین شده است؟ در ادامه حقیقی پور توضیحاتی در این زمینه ارائه داد که استاندار قانع نشد و خواست تا مدیر عامل آبفا خوزستان نشست را ترک نماید. پیش از این جمعی از کارکنان آب و فاضلاب خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه خود مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.