• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

حجت الاسلام حسين ظاهري: متأسفانه بعضي مسئولين به عنوان رقيب به همديگر نگاه مي كنند

  • کد خبر : 4910
  • ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۸:۲۵

مسئولين به جاي اين كه براي دفع همديگر انرژي بگذارند بايد نيرويشان را صرف خدمت به مردم كنند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام حاج حسين ظاهري در جلسه دكتر محسن رضايي با طايفه موري كه در محله حسين قصاب بازار چشمه علي برگزار شد طي سخناني گفت: همه ما بايد به نوعي زندگي كنيم […]

مسئولين به جاي اين كه براي دفع همديگر انرژي بگذارند بايد نيرويشان را صرف خدمت به مردم كنند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام حاج حسين ظاهري در جلسه دكتر محسن رضايي با طايفه موري كه در محله حسين قصاب بازار چشمه علي برگزار شد طي سخناني گفت:

همه ما بايد به نوعي زندگي كنيم كه پس از مرگ فرشتگان آسماني از آمدن ما خوشحال و اهالي زمين از رفتن مان ناراحت باشند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ضمن تشكر از حضور دكتر محسن رضايي در جمع طايفه موري گفت:

سردار محسن رضايي يكي از رجال بزرگ كشور و اميد و علاقه ايل بختياري هستند. متأسفانه اين روزها شاهد بعضي از بداخلاقي ها هستيم. ايشان بايد تدبيري بيانديشند و گره گشايي كنند. ما در يك منطقه مجمع الطوايفي زندگي مي كنيم و بايد برنامه هاي فرهنگي داشته باشيم كه طوايف مختلف در كنار هم برادرانه زندگي كنند و رقابت هاي منفي نداشته باشند.

حجت الاسلام ظاهري ادامه داد: مردم از بعضي چيزها رنجيده اند، وقتي اختلافات بين شخصيت هاي خودشان را مي بينند ناراحت مي شوند و انتظار دارند خود اين بزرگان اختلافاتشان را با همديگر حل كنند. مسئولين به جاي اين كه براي دفع همديگر انرژي بگذارند بايد نيرويشان را صرف خدمت به مردم كنند. متأسفانه بعضي از مسئولين به عنوان رقيب به همديگر نگاه مي كنند. اميدوارم كه اين نگاه برداشته و همه مسئولين در كنار هم براي آباداني مسجدسليمان تلاش كنند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ادامه دكتر محسن رضايي در سخناني ضمن تسليت اريعين حسيني گفت: در گذشته ما براي مسجدسليمان مجبور بوديم در مناسبت ها، روحانيوني را از قم و ديگر شهر ها به مسجدسليمان بياوريم اما با وجود روحانيون گرانقدري چون حجت الاسلام حاجتي، اميني و ظاهري ديگر چنين مشكلي وجود ندارد و اين عزيزان باعث ارتقاء سطح فرهنگي شهر شده اند. وي در ادامه به مشكل بيكاري جوانان مسجدسليمان اشاره اي داشت و گفت: با پيگيري هايي كه خواهيم داشت انشالله مشكل كارخانه آلومينيوم سازي و پتروشيمي حل و در صد زيادي از مشكل بيكاري جوانان برطرف خواهد شد. ايشان در پايان از حضور جمعي از بزرگان طايفه موري در جلسه قدرداني و ابراز اميدواري كرد اين نشست ها ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 56در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 56
  1. درود بر غیور مردان طایفه موری و درود بر حاج آقا ظاهری که مثل همیشه با درایت و با ذکاوت هستید

  2. از دیدن تصویر آقایان رضائی و ظاهری در کنار هم بسیار خوشحال شدم. امیدوارم همه بزرگان شهر به همین صورت اختلافاتشان را حل کنند و برادر وار در کنار هم به حل مشکلات بی شمار شهر اقدام کنند. برای همه این عزیزان که افتخارات ایل بختیاری هستند آرزوی تندرستی دارم.

  3. افراد بسيار سرشناسي تو عكس ها هستند. آقاي مرادي اگه امكان داره عكس هاي بيشتري از اين نشست منتشر كنيد. ممنون از سايت خوبتوت.

  4. به اعتقاد من تو اين جلسه جاي چند نفر خالي ست. اول حضرت حجت الاسلام حاجتي دوم جاي دكتر اسماعيل جليلي. كاش ايشون هم مي يومد تا در يك جو صميمي همه مشكلات حل مي شد.

  5. حاج آقا ظاهري دست شما درد نكند. واقعاً طايفه بزرگ موري قابل تقدير است. اين نشست ها مي تواند براي حل مشكلات مسجدسليمان راه گشا باشد.

  6. درود خدا برتمام عزیزانی که در تلاش بر رفع بداخلاقی ها ،اختلافات وهمچنین رفع مشکلات جوانان هستند ازدور دست تمامی شماها را می بوسم

  7. اتحاد دوباره رضایی و طایفه موری در سرنوشت شهر بسیار موثر است.این تعریف و تمجید های آقای رضایی و ظاهری از همدیگر می تواند خبر از اتفاقات پشت پرده فراوانی بدهد که صورت گرفته اند و در صحنه سیاسی شهر موثر خواهند بود این جلسه می تواند روشن کننده نتیجه انتخابات آینده مجلس باشد خصوصا با این صمیمتی که بین ظاهری و رضایی در عکس دیده می شود!

  8. من فکر نمیکنم سابقه خصومت میان ظاهری و خانواده رضایی به فراموشی سپرده شود. جای سوال اینست چه شده که یکشبه همه چیز فراموش شده و اینها عاشقانه در کنار هم قرار گرفته اند?

  9. واقعا درست میگن اینا ظاهر قضیه بود من فکر نمیکنم سابقه خصومت میان ظاهری و خانواده رضایی به فراموشی سپرده شود. جای سوال اینست چه شده که یکشبه همه چیز فراموش شده و اینها عاشقانه در کنار هم قرار گرفته اند?

  10. درود بر برادران غيور طايفه بزرگ موري. اميدوارم اتحاد و همبستگي شما كه از ديرباز زبانزد بوده است پر دوام باشد.

  11. با سلام بايد عرض كنم طايفه معظم موري هميشه يك برادر داشته و خواهد داشت ديگران جاي برادري او را نميتوانند پر كنند.
    يك سابقه قوي برادري و طايفه اي آنهم سابقه اي كه واقعا مفيد و قابل ستايش بوده جايش را به مباحث سياسي يك شبه نخواهد داد.
    هر چند مطمئن هستم برادري و هم فكري خوب است اما ظاهرا اين بازي ها قاعده خوبي را رقم نميزند و به آينده اش خوشبين نيستم
    بنظر مي رسد تازه آقايان بفكر برادري افتاده اند
    سوالي دارم واقعا از برادر عزيزم آقاي رضايي؟؟
    سردار بزرگوار چرا كارخانه پتروشيمي وآلمينيوم را در دوراني كه برادر ارجمندت بود افتتاح نكردي؟
    دنبال چي هستي؟
    بعد از چند سال تازه بفكر مسجدسليمان افتادي؟
    خوبه بگيم برخي از گره هاي حل نشده همين كارخانجات در دستان بعضي از آقايان است كه نميگذارند كار تمام شود از ترس اينكه كار به نام ديگري تمام شود.
    واقعا متاسفم
    ولي مطمئن باشيد مردم و جوانان بخوبي اين تناقض گويي ها را مي فهمند.
    از خدا بترسيد

  12. واقعا متاسفم از برخی اظهار نظرها! بجای اینکه از رفع اختلافات دوچهره شهرتان خوشحال باشید و این کار را تحسین کنید اختلافات گذشته آنها را یادآوری می کنید؟!! به نظر من اقای ظاهری حرفی که در این جلسه زد خودش اول عمل کرد بعد آنرا مطرح کرد اول اختلافاتش را با رضائی حل کرد و آقای رضایی هم قدم دوم را برداشت و در جلسه آنها شرکت کرد و هم دیگر را در برابر چشم همه در اغوش گرفتند و بعد از همه این کارها ظاهری از دیگر مسئولان شهر خواست که بخاطر رضای خدا و بخاطر مردم و شهر اختلافات را کنار بگذارند و با همکاری با ابادانی شهر بپردازند.آیا این کار زیبا و پسندیده ای اس که باید تحسین شود یا ناجوانمردانه زیر سوال برده شود؟بله ما همه می دانیم که آنها اختلاف داشتند اما انسانهای عاقل و فهیم سعی میکنند که دشمنی ها و اختلافات را حل نمایند ونه اینکه برای همیشه به دشمنی و لشکرکشی بپردازند

  13. آقای خورشیدی اون برادری که شما ازش نام می برید تموم شد الان دوران بازیهای سیاسیه برادری که نفع نداشته باشه به درد نمی خوره ما همه برادر دینی هستیم دلیل راه نیفتادن کارخانه الومینیم هم ما مردم هستیم نه مسئولین این ربطی به خاندان رضایی نداره اونا کار میکردند به دور از هیاهو و جنجال نه اینکه چند تا شبکه تلویزیونی بعد از همه دنیا راه اندازی شده کل شهر را بکنند بنر که آی ما چکار کردیم کار باید برای رضای خدا باشد 

  14. جناب آقای مرادی ،  زیر سوال بردن دکترمحسن رضایی که یکی از استوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکی از مفاخر بختیاری و مسجدسلیمان است با اظهار نظرهای موهوم و شبه انگیز و کامنتهایی که با ایجاد توهم در خوانندگان موجب نفاق در شهر آفت زده ی مسجدسلیمان میگردد نه به صلاح شهر و مردم است و نه به صلاح سایت شما امیدوارم جنابعالی که شخصیتی فرهنگی و فرهیخته هستید با وسواس و درایت بیشتری با این “بداخلاقی ها” برخورد نمایید  .

  15. بايد تبريك گفت به هركسي كه دنبال وحدت است براي حل مشكلات و بايد تاسف خورد براي اظهار نظرهاي بد. درود بر افتخار و ستون استوار جنوب نه تنها بختياريي ها سردار سرلشكر دكتر حاج محسن رضايي. حاج آقاي ظاهري هم حرف هاي خوبي زد. آقاي اميني و آقاي حاجتي هم بايد همراه شوند در اين اتحاد. امام جمعه عزيز در روز اربعين در سخنرانيشان از محسن رضايي تقدير كرد و حرف هايي را به ايشان زد.

  16. بازرحمت برظاهری که مرتب در شهر است با آنکه سراغ دارم منزل ایشان دراهواز است .بعضی آنقدر مردم را ساده میدانند که فقط زمان انتخابات سروکله شان پیدا وازاحساسات آنها سو استفاده مینمایند

  17. .بعضی آنقدر مردم را ساده میدانند که فقط زمان انتخابات سروکله شان پیدا وازاحساسات آنها سو استفاده مینمایند

  18. ضمن عرض سلام خدمت همه ی همشهریان:
    این نشست ها خوبه هم اندیشی عالیه ولی از راه درستش شاید بعضی از طوایف دلخوشی از نتایج انتخابات اخیر ندارن و برای اینکه بخوان خودشون رو نشون بدن دست به چنین نشست هایی میزنن.
    جناب حاج محسن رضایی یکی از سران بختیاری هست درست احترامش واجب درست رای دادن بهش از سر غیرت بازم درست و…..
    ولی با چه دلخوشی اسمی از آقایون رضایی بیاریم همشهریها یکم واقع بین باشیم!
    جناب حاج محسن تو این سالهای اخیر چرا به فکرمشکلات ما نبودی و حالا که داریم بزرگترین کارخانه آلومینیم کشور را توسط نماینده ی محترم شهر و امام جمعه ی فقیه شهرمان نهایی میکنیم وکارهای بزرگ دیگر.
    یادمان نرود که کار را آن کس کرد که تمام کرد.

  19. من بعنوان یک شهروند خوشحالم که این اتفاق افتاد و فکر نمیکنم افراد بزرگی که اسمشون برده شد گوششون به حرفهای آدم های اختلاف افکن بده کار باشه. اونها به درستی تشخیص دادن که باید اختلافات رو کنار بذارن و با وحدت و همدلی به خدمت بپردازن و همین کار رو هم انجام دادن و هر آدم منصف و عاقلی هم کار اونها رو تحسین میکنه. امیدوارم که روزی همه مسئولین رو همیجور باصمیمیت در کنار هم ببینیم در یه کادر و در یه عکس.

  20. هيچ كس نمي تواند رابطه بين برادران طايفه موري را با برادران گنذلي خصوصا جناب دكتر جليلي بر هم بزند. اين نشستي هم كه صورت گرفت به هيچ وجه به اين دليل كه ائتلافي باسد بين طايفه موري و آقاي رضايي نبود. دكتر رضايي در هم همحلات برنامه هايي داشت و يكي از آن برنامه ها هم نشستي بود با طايفه غيور موري. اين كه بعضي ها بخواهند از آن بهره وري سياسي كنند از جانب كساني ست كه كه منافع سياسي دارند. طايفه موري به سردار رضايي به خاطر شخصيت ملي كه دارد احترام مي گذارند همچنين براي دكتر اسماعيل جليلي به عنوان نماينده مردم نيز احترام قائل است.

  21. جناب موري بسيار زيبا نگاشتيد. برادري بين اين دو طايفه از سال ها پيش وجود داشته و هيچ كس نمي تواند خدشه اي به آن وارد كند. حتي اگر اختلافي هم وجود داشته باشد قطعاً با درايت بزرگان مرتفع خواهد شد. من هم معتقدم دكتر محسن رضايي و دكتر جليلي هدفشان خدمت به مردم است و اين مسائلي كه اين روزها از اختلاف اين دو طايفه مطرح است كار تعداد انگشت شماري ست كه تنها به دنبال منافع و مطامع شخصي هستند.

  22. با سلام
    اين خط اينم نشون
    بد بين نيستيم
    ولي شك ندارم آقاي رضايي كه تازه به فكر سركشي از شهرش افتاده دنبال مسأله اي هست
    من نه طرفدار جليلي ام نه موري ام و نه طايفه اي حرف ميزنم
    ولي همين قدر ميدونم وميفهمم كه آقاي رضايي تحركات اخيرش بي هدف نبوده و نيست
    اون آقايوني هم كه نوشتن كار براي خدا؟
    رهبر هم فرموده هر وقت كاري انجام ميذدين به اطلاع مردم برسونيد پس لطفا خرده نگيريد كه چرا افتتاح فلان پرو‍ژه بنر نصب شد.
    اگه واقع بينيد، و بياد بياريد دوره اي كه نزديك انتخابات بود و چندين بنر در سطح شهر نصب بود از كلنگ زني پتروشيمي تا بيمارستان انديكا و جاده اهواز مسجدسليمان كه همشون رفت و به خاطره ها پيوست.
    آقاي رضايي تو دوره اي كه ديگه همه سياسي شدن زود دست افراد رو ميشه. نميخواد به فكر مسجدسليمان باشيد.
    چند سال فرصت سوزي بسه..بسه
    در ضمن هيچكس منكر زحمات آْقاي رضايي در جنگ نبوده و نيست مث خيلي افراد آزاده و جانباز ديگه.
    بيشتر از شهدا كه نبوده.

  23. به سلامتی رفقایی که تاریخ انقضا ندارند…
    به سلامتی دوستایی که وفاداریشونو “زمان” ثابت کرده، نه “زبان”…

  24. مردمان بختیاری وقتی حرفی برای گفتن داشتند که همرنگی و برادریشان فراتر از طایفه شان بوده است . به عزیزانی که دنبال چنین هدفی هستند باید خدا قوت گفت .

  25. امیدواریم که همدلی بین مسئولین شهر بوجود آید و ای کاش فقط آنها با هم رقابت می کردند گاها مشاهده می شوند که برخی ها فقط برای مطرح کردن خودشان تلاش می کنند و هیچ انگیزه ای برای خدمت به شهر ندارند امیدوارم مردم آگاه باشند و اینها را بشناسند که اینها سینه های شان را برای قدرت سپر کردند نه خدمت …… و گرنه چطور در یک جمع11 نفری مثل شورای شهر اینقدر حاشیه باید وجود داشته باشد که هر روز یک موضوع که هیچ دردی از مردم دوا نی کند را بزرگنمایی می کنند  به جان هم افتادنند . 

  26. عکس بسیار زیبائی است. دیدن سردار حاج محسن رضائی و استاد حاج حسین ظاهری در بک عکس برای مردم دلنشین و دلگرم کننده است.امیدواریم همانطور که حاجی در سخنرانیشون گفتن بزرگان ما بجای صرف انرژی برای حذف همدیگر دست دوستی در دست یگدیگر گذاشته و به آینده بهتری برای ایل بزرگ بختیاری بیندیشند.از مدیر سایت جناب آقای مرادی بخاطر درج این خبر و انتشار این عکس بی نظیر متشکر و سپاسگزارم. امیدوارم به زودی عکس آقای حاجتی را نیز در کنار سردار منتشر کنید. سلامت و پیروز باشید

  27. ارتباط میان بابادی و موری از قدیم الایام به صورت تنگاتنگ و صمیمانه وجود داشته و امیدوارم که همشه ادامه داشته باشه.شما ببینید چقدر در طول تاریخ ازدواج های خوب بین این دو طایفه صورت گرفته و همجنان هم داره صورت میگیره. همه مطمئن باشن که این رابطه ریشه دار چیزی نیست که با تفرقه افکنی چند نفر مغرض و بدخواه و حسود بهم نمیخوره. در آینده هم نماینده ما رضایی باشه یا ظاهری هر دو عزیزان ما هستن فقط انتظار ما اینه هر کدومشون نماینده شد دست اون یکی داخل دستش باشه و برادروار به فکر پیشرفت شهر و منطقه و ایلشون باشن و مطمئن باشن که مردم هم با عشق و علاقه پشت سرشون هستن. از اقای مرادی عزیز هم متشکرم به خاطر این اطلاعرسانی خوب و تصاویر هوشمندانه.

  28. به اعتقاد من بايد همه با هم برادرانه و براي آباداني شهرمان به همديگر كمك كنيم. حواسمان باشد برادريمان را به سادگي فداي مطامع سياسي نكنيم. شايد آناني كه دارند اين بازي را انجام ميدهند حتي جز هيچ كدام از اين دو سه طايفه هم نباشند…!

  29. بعضی ها انگار از گفتن حرفهای ….. خوششون میاد. چرا باید میان حاج محسن رضائی و حاج حسین ظاهری اختلاف و خصومت باشه؟ این حرفها رو به چه قصدی مطرح میکنید؟ تنها کاندیدائی که در تبلیغات انتخابات مجلس سال 90 در سخنرانی هاش علیه رضایی ها چیزی نگفت همین حاج حسین ظاهری بود. من در لالی حاضر بودم که سخنرانی کرد و فقط از آرزوهای خوبش در مورد مردم و منطقه صحبت کرد و بعد سخنرانیش هم مردم اومدن و ازش تشکر کردن که به کسی توهین نکرد و حضور داشتم که گفت من نظرات خودم رو مطرح میکنم و نیازی به تخریب دیگران ندارم و هرگز به مسلمانی توهین نمیکنم. چنین کسی چطور میاد و با سردار ملی ما حاج محسن رضایی دشمنی میکنه؟ دشمنای محسن رضایی دشمنای ایران و جمهوری اسلامی هستن نه حاج حسین ظاهری استاد با اخلاق حوزه و دانشگاه که خودش سرباز جمهوری اسلامی و کشور با افتخار ایرانه.بهتره که در حرفهامون با دقت حرف بزنیم که دیگران به ما نخندن. اگه میخواید اختلاف افکنی کنید هم راه خودشو داره

  30. سردار محسن رضایی و حجت الاسلام ظاهری در کنار هم چه زیبا است،آقای امینی هم در کنار سردار دیده شده بود، انشاالله آقای حاجتی هم بپیوندد،جناب جلیلی هم همینطور

  31. یکی از اشخاصی که به اقای ظاهری میدان داد و ایشان را به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور مسجد سلیمان منصوب نمود حاج محسن بود. بنابراین ایشان باید هم عکس بگيرن و….

  32. خدا گذشته ها رو بیامرزد من هم یادم میاد زمانی میگفتن موری و گندلی گوو هستن اما اگر حالا میخواهید ببینید اوضاع چطوره یکبار برید و سخنرانی های آتشین همین حاج حسین ظاهری رو گوش بدید و ببینید گه چی میگه. حتما سی دی سخنرانی ایشان در مسجد نمره 2 رو ببینید اشاره های جالبی کرده که به دیدنش می ارزه….

  33. حاج حسین ظاهری هموني بود كه به خاطر دکتر امیدوار از ریاست دانشگاه پیام نور استعفا داد، هنوز نامه ایشان به دکتر شاکری را دارم، بسیار علیه دکتر رضایی تند حرف زد، اما موضوع دکتر امیدوار با آقا محسن فرق داره….

  34. ما مردم مسجد سلیمان از وحدت مسولین خود خوش حالیم و از این که عکس سردار لشگر جناب دکتر محسن رضایی و استاد حاج حسین ظاهری در کنار هم مشاهده نمودیم بسیار مسروریم و از دیگر مسئولان شهرستان میخواهیم در کنار هم و با وحدت به مردم مسجد سلیمان خدمت نمایند و مسولان بدانند هیچ تفرقه ای به نفع مردم مسجد سلیمان نمیباشد

  35. من موندم که این ملت چرا این همه زور میزنن تا ثابت کنن بین دونفر دشمنی هست نه دوستی؟!! آخه عزیزای من ببینید این دو نفر با هم عکس گرفتن و در حضور اون همه آدم از همدیگه تعریف کردن پس اینها دوست هستن و قرار دارن که باهم کار بکنن و فکر نکنم که با حرفهای این و اون هم دوستیشون بهم بخوره.در هر صورت نبودن اختلاف موجب آبادانی و پیشرفت میشه نه اختلاف و چند دستگی.ما مردم بجای اینکه بریم بین دیگرانی که باهم مشکل دارن دوستی ایجاد کنیم میریم و بین اونها دوست هستن تفرقه و دشمنی ایجاد میکنیم!!!!من هم به نوبه خودم از آقایان رضایی و ظاهری تشکر میکنم و دست دوستانه ای که به همدیگه دادن رو می بوسم چون دستهاشون برای خدمت به من و شهر من بهم رسیده

  36. آقای منتقد خوب بود خودت رو معرفی میکردی و میگفتی این اطلاعات را از کجا آوردی اما اگر لازم بدونی تا من به مردم معرفیت کنم و اونوقت ببینم کسی حرفهایت را باور میکند میدانیم شما از چه چیزی ناراحتی برادر من برادر من حاج محسن رضایی برای انتخابات مجلس نیامده بود ونمی اید به جای توهین به چهره های ارزشمند خودتان را اصلاح کنید و از این فرصت به نفع مصالح مردم استفاده کنید و مطمئن باشید با این عملکرد هر کسی در مقابل شما قرار بگیرد قطعا پیروز است

  37. درود بر غیرت برادران طایفه موری امیدواریم بقیه طوایف نیز از این حرکت خوب پیروی کنند و برای ابادانی شهرمان تلاش کنند و اختلافات را کنار بگذارند

  38. خبر بسیار خوب و خوشحال کننده ای بود احسنت بر برنامه ریزان و برگذار کنندگان چنین جلساتی امیدواریم تداوم داشته باشد 

  39. با سلام و تشکر از آقای مرادی به خاطر درج این خبر اما قابل توجه برخی از برادرانی که  به انتقاد از این موضوع پرداخته اند اولا در این جلسه اکثر بزرگان و افراد شاخص و چهره های مردمی موری بودند و این کار هم با هم فکری همه و توسط انجمن جوانان موری صورت گرفت اگر همه عکسها در سایت قابل رویت بودن میشد ملاحظه کرد که افراد دیگری همچون عبدالحسین مهمدی -امید خیری- امامقلی صادقی- چراغ ناصری کریموند- هیبت الله صادقی – علیجانی -حاج عسکر ظاهری- افشین یوسفی – علی خدری -پوریان- محمدی- صباحی- قاسمی- اسفندیاری- عبدل پور- علیزاده-عیدی وندی- ظاهری و…………در کل همه تیره ها و طوایف موری حضور داشتند و این کار تنها به شخص حاج آقای ظاهری بر نمیگردد که ایشان را مورد نقد غیر منصفانه قرار داده اید این یک تصمیم جمعی بود و ایشان هم تابع خرد جمعی و ایشان اصلا بدنبال پست و مقام برای خودشان نمیباشند بلکه به دنبال شایسته سالاری که به مذاق برخی از منتقدین خوش نیامده است.

  40. به کسانی که استاد ظاهری را مورد اتهامات ناشایست قرار داده اند میگویم که بروید و از نزدیک با او آشنا بشوید و ببینید که در مورد چه شخصیت دوست داشتنی و مردم دوستی این گونه حرف می زنید. کاش شما هم میتوانستید در کلاس های درس او حاضر شوید و با او رفت و آمد می کردید و با اخلاق او آشنا می شدید. آنوقت از گفته های خودتان پشيمان می شدید. من هم متاسفم که در شهر من کسانی هستند که بخاطر بزرگ کردن خود اینگونه بزرگانی را مورد هجوم قرار میدهند. حرف دیگر من اینست که آقای ظاهری با این کارها نه تنها ارزششان پایین نمی آید بلکه بیشتر در دل مردم جا باز میکنند.

  41. برنامه این جلسه بزرگ و پربار براساس هماهنگی بزرگان و چهره های شاخص موری با دفترارتباطات حاج محسن رضایی انجام شد جلسه بسیارخوبی بود همچنین دیدارصمیمانه جناب دکترحاج محسن رضایی با امام جمعه عزیز شهرمان هم نشان ازهمدلی بزرگان این شهراست طبق شنیده هابرنامه های وسیعی ازسوی دفتر حاج محسن در راستای وحدت کلیه طوایف بختیاری درحال انجام است انشالله که موفق باشند.

  42. همتباران گرامی اگر چه من با توهین به شخصیت وارسته ای همچون حجه الاسلام و المسلمین دکتر ظاهری استاد محترم دانشگاه بسیار مخالفم و این توهینها را نشان ضعف و عقب ماندگی فرهنگی برخی افراد می دانم و خصوصا اینکه توهین به یک شخصیت مورد احترام مردم که نشان از ضعف فرهنگي دارد اما فکر می کنم در این نظرها بیش از جناب ظاهری به برادر ایشان سردار عزیز ایل و ستون استوار جمهوری اسلامی جناب حاج محسن رضایی بی مهری شده است که در این خصوص فقط می توانم بگویم قدر زر زرگر شناسد. امیدوارم ایل بختیاری با قدرشناسی نسبت به سرمایه های خود از وجود آنها بهترین بهره ها را ببرد و نگذارد میدان دار آنها افراد به دور از فرهنگ و ادب باشند که تنها سرمایه آنها توهین و تحقیر نسبت به بزرگان است. برای ایل پرافتخارم آرزوی سربلندی دارم و از آقای مرادی نیز بخاطر سایت ارزشمندش تشکر میکنم. *موفق باشید*

  43. برای اولین بار است که اسم انجمن جوانان موری را دیدم و دلم نسبت به آینده روشن شد.کاش اسامی اینها نیز منتشر میشد تا طایفه با آنها آشنا شوند و دست آنها را به گرمی بفشارند.نسبت به این جلسه ای که برگزار کردند دست مریزاد میگویم جلسه خیلی خوبی بود و واقعا گل کاشتند. به همین حرفهای بی اساسی که بعضا در همین نظرها هم هست خاتمه دادند.طایفه موری نه با طایفه بزرگ و محترم بابادی خصومتی دارد و نه با خانواده محترم رضایی.وقتی کسی مانند حاج حسین ظاهری از اقای رضایی تعریف میکند یعنی نظر رسمی طایفه در مورد حاج محسن این است.پس بهتر است برای همیشه این شایعات که مانند ویروسی در پیکره جامعه بختیاری هستند دفع شوند و به زباله دان ریخته شوند.

  44. از همه عزیزانی که مثبت نظر دادند و با حرفهای قشنگشون آدم های تفرقه افکن رو به عقب روندن کمال تشکر دارم. من نظرات رو کامل خوندم اوایلش بعضی ها میخواستن موش بدوونن و این حرکت قشنگ طایفه موری رو محکوم کنن و وانمود کنن که بین اینها اختلاف بوده و هست اما غیرتمندان بختیاری جلوی انها وایستادن و با نظرات جالب و حساب شده شون به دهان ادم های تفرقه افکن کوبیدن جوری که دیگه جرات اظهار نظر بد رو ندارن. ما به وجود شخصیت های ایلی خودمون مثل سردار رضائی, استاد ظاهری و حاج اقای حاجتی افتخار میکنیم و از وحدت و برادری اونها خوشحال و خرسندیم.من هم از مدیر محترم سایت آقای مرادی عزیز به خاطر این خبر خوب متشکرم.

  45. یه روز یه لره،،،،

    یه لره میشه اریوبرزن فرمانده ارتش داریوش… یه لره میشه سردار بی بی مریم بختیاری فرمانده سپاه بختیاری
    یه لره میشه دکتر عبدالحسین زرین کوب
    یه لره میشه بانو قدم خیر رهبر مبارزان عشایر در مقابل انگلیس
    یه لره میشه مهرداد اوستا نویسنده و شاعر
    یه لره میشه باباطاهر
    یه لره میشه علی مردان خان که به ارتش انگلیس میگه هر عقابی بخواهد از اسمان این کشور عبور کند باید پرهایش را باج بدهد
    یه لره میشه پرفسور موسیوند و قلب مصنوعی رو اختراع میکنه
    یه لره میشه قیصر امین پور
    یه لره میشه سردار اسعد بختیاری فاتح تهران
    یه لره میشه ایت الله بروجردی
    یه لره میشه پرفسور کرم زاده استاد جهانی ریاضی
    یه لره میشه احسان کامرانی استاد دانشگاه هاروارد و مخترع قرنیه مصنوعی چشم
    یه لره میشه پرفسور باهر مغز سوم فیزیک جهان
    یه لره میشه پرفسور جعفر شهیدی،،،
    و،،،،،
    ما قوم با اصالت و باارزشی هستیم قدر خودمان را بدانیم

  46. آقای ظاهری متشکریم،اما از وجور بزرگترین شخصیت ایلی مان نگفتی،آقا محسن امام،امین ویاور رهبری

  47. يادم نميره توي همايش شيمبار ….اونجا خوب پاسخ خيلي حرفها داده شد.
    هيچكس از برادري ودوستي بدش نمياد
    ولي اينجا بوي سياست ميده نه برادري
    هر كي بگه تفرقه خوبه اون خيانت كاره وبه شهرش خيانت كرده ولي اينجا مشخصه خيلي رفتارها سياسي
    حالا اونا كه همه دم از از اتحاد ميزنين؟؟؟/
    اين 30 سال كي بود تفرقه ايجاد كرد؟
    همين كه حالا دوست شده
    خودش خراب كرده بعد ميگين تفرقه و نميدونم چي…كيه كه خوشش نمياد همه با هم خوب باشن؟
    همينا تا خودشون بودن فكر دوستي نميكردن حالا دايه هاي مهربان تر از مادر برا مسجدسليمان شدن
    حالا ؟دوستي؟
    حالا بفكرش افتادين؟
    حالا كه چندين هزار بي كار و بدبخت داريم؟
    حالا كه شهر نابود شده؟
    كي ميخواد اين شهر رو بسازه؟
    شهري كه سالها مشكلاتش تلنبار شده
    كي بوده …
    نكنه اين مشكلات رو انگليس برا شهر درست كرده
    همين دوستان بودن
    همينا كه افتخار ما هستند
    اينقد نگييد افتخار خيلي شهدا و جانباز و خانواده هاشون برا نظام ومردم زحمت كشيدن وظيفشون بوده و حرفي هم نميزنن
    حالا هي بگيد افتخار
    ما هممون مديون شهدايم
    مديون اونا كه دارن تو بيمارستانهاي مختلف با موجي شدن و مردن وزنده شدن سر ميكنن
    هرگز اونا كه تو مسجدسليمان تفرقه و نفاق انداختن قابل بخشش نيستند
    والسلام

  48. آقای نصیری قبلا مقاله شما را با عنوان فرصت سوزی خواندیم البته با نام دیگری!!!هروقت نماینده فعلی توانست یکی از کارهای دکتررضایی را انجام بدهد پرشهر بنر بکند مثلا رضایی بیمارستان نمره دو را تا 95درصدپیش برد شما 5درصدباقی مانده را کامل کنید

  49. جلسه اي پر بار بود هرچند عده اي كينه بر داشته اند اما مهم نيست. دكتر جليلي و اطرا فيانش هم خيلي اوضاع را وخيم ميكنند

  50. جناب آقاي كاظمي كدام مقاله؟
    من مطالبي كه نوشتم هيچكدام با غرض نيست هر چند برخي با مرض ميخوانند
    من كي گفتم طرفدار نماينده فعلي ام؟
    كدام قسمت مطالب من در حمايت از نماينده فعلي است.؟
    مطالبي كه نوشتم عين واقعيت است
    نميتواني پاسخ درست بدهي تخريب نكن
    عرض كردم هيچ انسان عاقل و متشرعي دنبال نفاق نميرود و آن را گناه نابخشودني مي داند.
    ولي سوال كردم چه كسي عامل نفاق بوده؟
    منظورت از شما كيه كه بايد بيمارستان نمره 2 رابسازد؟
    برادر من هم مثل شما يك شهروند هستم و ميدانم واطلاع دارم كه هر چه طوايف با هم برادري كنند بهتر است
    اما سوال اينجاست چند سال بر اريكه قدرت افرادي بوده اند وهيچ گاه به فكر برادري نيفتاده اند
    حالا چه شده يك شبه ميخواهند حكم افراد حق به جانب را بگيرند؟؟/
    خوب برادر من هر شخصي ميداند اينگونه حركات سياسي است نه برادري…
    من هم ضمن احترام به عقائد حضرتعالي عرض كردم كه اين يك كار سياسي است واي كاش برادري بود
    تا ما هم خوشحال مي شديم
    نه كينه كسي به دل داريم
    ونه الحمدلله مثل خيلي كارمنديم كه نگران پست باشيم
    ولي حرفمان را ميزنيم وابائي نداريم
    همه افرلاد محترم هستند سردار هم يكي از اين برادران هست ولي همين برادر عزيز حرف من هم نيست همه ميدانند تا اوضاع وفق مراد بوده حركت درستي انجام ندادند
    ما هم اگر در شهر ديگري باشم به مفاخر بختياري ميباليم ولي انصاف هم خوب چيزي است
    وسوال بي جواب ما…چه كسي عامل پس رفت اين شهر بوده؟
    چه كسي طايفه اي عمل كرد؟
    چه كسي مديران نا لايقش نتوانستند به شهر تحرك بدهند؟
    چه كسي مواقع انتخابات توي شهر بنر افتتاح پتروشيمي و آلمنيوم ميزد؟

  51. كاظمي جون حرفاي نصيري خيلي دور از واقعيت نيست

  52. اقای نصیری قطعا جواب سوال های خود را از این شاهنامه که نوشته اید را به خوبی در یافته اید/ فکرتان کجا میگذرد و دیدتان کجا مینگرد خود دانید وخدای خویش. به قول خودتون انصاف هم خوبه.

  53. بهتره حقیقت رو بپذیریم که هیچ کدوم از بچه های این شهر رو نمیشه قیچی کرد چه رضایی باشه چه حاجتی و چه ظاهری و جلیلی. بهتر اینه که سعی کنیم فضایی رو فراهم کنیم که کنار هم برادرانه به مردم خدمت کنن نه به قول قدیمی ها با هی شیر هی شیر کردن سعی کنیم اونها رو به جون هم بندازیم و مردم در زیر دست و پای دعوای بزرگان له بشن.طرح آقای ظاهری خیلی خوبه که همه دعواها و مشکلاتشون رو باهم حل کنن و بخاطر مردم بیایند در کنار هم و دلسوزانه به شهر و مردم و ایل بختیاری خدمت کنن. به امید آن روز

  54. خواهشا ب من بگید چرا بعضیاتون اینقد مقرضانه حرف میزنین لطفا ب هم خرده نگیرید همدل ویک صدا باشید آقای حجت الاسلام ظاهری وجناب آقای جلیلی خسته نباشید امیدواریم باز هم ازاین برنامه ها داشته باشید با ارزوی توفیق وخسته نباشید خدمت بختیاری های غیور این مرزوبوم

  55. با سلام به همه 
    طیف سیاسی اجتماعی بختیاری در همه ی دوران از دو دستگی و افتراق با هم زیستی و عدم مصالمت رنج بسیار برده  در صورتی که اگر از هم کسیختگی نظری و عملی در بین نبود بختیاری چه می کرد !!!!
    ای کاش با هم بودیم و با هم فکر می کردیم برای آبادانی تمام طوایف بختیاری ، وحدت طوایف بختیاری رمز پیروزی است .
    با هم باشیم نه بر هم

  56. با کوبیدن به طبل اختلافات هیچکس نتوانسته در مسیر پیشرفت گام بردارد . آنچه مسلم ا ست میان نهادن و محور اصلی قراردادن اختلافات کسی راه بجایی نبرده است . اگر قراراست کاری برای شهر مسجدسلیمان وتوابع صورت گیرد مسئولین از بالاترین رده ها تا پایینترین آنها برادرانه دست در دست یکدیگرنهاده و برای اعتلا و پیشرفت دیارمان همنوایی داشته باشیم . زنده باد اتحاد طوایف بختیاری 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.