• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

جانباز هفتگلی به همرزمان شهیدش پیوست

  • کد خبر : 49064
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
جانباز هفتگلی به همرزمان شهیدش پیوست

رویش زاگرس: یکی از دیگر از کبوتران خونین بال بوستان ایثار و از خودگذشتگی از شهرستان هفتگل آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار هفتگل پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به […]

رویش زاگرس: یکی از دیگر از کبوتران خونین بال بوستان ایثار و از خودگذشتگی از شهرستان هفتگل آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار هفتگل پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز فرود مکوندی جارو فرزند محمدحسین است که در تاریخ ۲۲ دی ماه سال ۱۳۴۶ در روستای دیمه درب هفتگل دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر رزمندگان به جبهه اعزام شد. این دلیرمرد بختیاری که در دوران جوانی به نبرد با دشمن رفته بود پس از حضور در جبهه در کنار همرزمان خود در عملیات کربلای پنج شرکت کرد.

وی در عملیات کربلای پنج به شدت مجروح شد که آثار این مجروحیت را تا آخر عمر به همراه داشت تا اینکه پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از مجروحیت به آسمان پر کشید. از این دلیرمرد خوزستانی یک فرزند پسر به نام امیر و یک دختر به یادگار مانده است.

پیکر پاک این جانباز هفتگلی صبح امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه در آستانه ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در زادگاهش روستای دیمه درب واقع در جاده هفتگل به مسجدسلیمان تشییع شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.