• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسليمان – تراکتورسازي تبريز،کار سخت شاگردان مجيد جلالي در مسجدسليمان

  • کد خبر : 4903
  • ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۶:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت مسجد سليمان با دو پيروزي خارج از خانه به مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي صعود کرده است. در آخرين بازي نفت موفق شد سايپا ليگ برتري را در کرج شکست بدهد و اکنون به مصاف تيم تراکتورسازي يکي از مدعيان قهرماني ليگ رسيده‌اند. تراکتورسازي بدون مسابقه به مرحله يک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت مسجد سليمان با دو پيروزي خارج از خانه به مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي صعود کرده است. در آخرين بازي نفت موفق شد سايپا ليگ برتري را در کرج شکست بدهد و اکنون به مصاف تيم تراکتورسازي يکي از مدعيان قهرماني ليگ رسيده‌اند. تراکتورسازي بدون مسابقه به مرحله يک هشتم صعود کرد و تيم ماشين‌سازي از جام حذفي کنار کشيد تا تراکتورسازان اولين بازي خود را در اين جام مقابل نفت مسجد سليمان انجام بدهند. تيمي از ليگ دسته اول که مجيد جلالي مي‌داند دست‌کم گرفتن حريف يعني اسير شگفتي شدن و ناکامي در جام حذفي، نفت مسجدسليمان در گروه دوم جدول ليگ برتر در بين سيزده تيم در رده هشتم قرار دارد که مي‌تواند در خانه خود برابر تراکتورسازي شگفتي ساز شود. برنده اين مسابقه در مرحله يک چهارم بايد به مصاف راه آهن برود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. از نماينده محترم و سرلشكردكتر محسن رضايي تشكر ميكنيم كه براي ماندن ميزباني مسجدسليمان لاش كردند.

  2. امید است بازیکنان تیم خوب نفت با یک بازی جوانمردانه و همشهریان فهیم و تماشاچیان این بازی با برخوردی معقول و منطقی و میهمان نوازانه همه ی کسانی که زعم بدی نسبت به تماشاچیان داشتند را شرمنده نمایند و اگر احیانا داور اشتباهی کرد او را ببخشند !

  3. مردم مسجد سليمان خودشان را خوب در اين بازي نشان دادند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.