• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
1

نفت ۱۰ نفره پیروزی را در وقت های اضافه با مساوی جابجا کرد/نفت ۱ تراکتور ۱

  • کد خبر : 48867
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
نفت ۱۰ نفره پیروزی را در وقت های اضافه با مساوی جابجا کرد/نفت ۱ تراکتور ۱

رویش زاگرس/ یوسف خدامرادی: هفته شانزدهم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی دوشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۹ – ساعت: ۱۵ نفت مسجدسلیمان ۱ – تراکتورسازی تبریز ۱ گلک سجاد جعفری (۷۶) برای نفت – محمد عباس‌زاده (۳+۹۰) برای تراکتور داور: موعود بنیادی‌فر/ کمک داوران: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی اخراج: مجتبی مقتدایی (۲۴- نفت)/ اخطار: […]

رویش زاگرس/ یوسف خدامرادی: هفته شانزدهم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی

دوشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۹ – ساعت: ۱۵

نفت مسجدسلیمان ۱ – تراکتورسازی تبریز ۱

گلک سجاد جعفری (۷۶) برای نفت – محمد عباس‌زاده (۳+۹۰) برای تراکتور

داور: موعود بنیادی‌فر/ کمک داوران: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی

اخراج: مجتبی مقتدایی (۲۴- نفت)/ اخطار: محمد بلبلی (نفت) – محمد عباس‌زاده (تراکتور)/ بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: فرهاد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهیدست، مهران امیری، محمدمهدی محبی (۴۶- سجاد جعفری)، محمد بلبلی (۴۶- سعید کریمی) و ساسان حسینی (۸۷- مهدی ایزدی)

سرمربی: داریوش یزدی

تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی (۸۶- عکاشه حمزاوی)، میثم تیموری (۶۷- علی فتحی)، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه (۷۵- مسعود شجاعی)، مهدی تیکدری، امین اسدی (۶۷- محمد مسلمی‌نژاد) و محمد عباس‌زاده

سرمربی: رسول خطیبی

خلاصه بازی

نفت مسجدسلیمان و تراکتور تبریز در استراحت میان فصل شاهد تغییرات روی نیمکت مربیگری بودند و در اولین بازی از دور برگشت با حضور مربیان جدیدشان به مصاف هم می‌رفتند. نفتی‌ها که آخرین بازی را با هدایت مجتبی حسینی به آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی باخته بودند، این بار با سرمربیگری داریوش یزدی مقابل تیم جدید رسول خطیبی به میدان می‌رفتند و به دنبال آن بودند تا شکست قبلی را جبران کنند.

نیمه اول بازی نفت و تراکتور در زمین لغزنده ورزشگاه شهید بهنام محمدی، به استثنای ضربه سر دقیقه ۱۱ ساسان حسینی که توسط محمدرضا اخباری دفع شد، صحنه‌ی چندان خطرناکی روی دروازه‌ها نداشت، اما با چند کارت زرد و یک کارت قرمز همراه بود. مجتبی مقتدایی مدافع راست نفتی‌ها در دقیقه ۲۴ در اعتراض به اعلام یک ضربه خطا در میانه میدان ابتدا کارت زرد گرفت و در ادامه به دلیل دست زدن به داور از میدان اخراج شد. بعد از اخراج مقتدایی تا خاتمه نیمه اول اتفاق مهمی در میدان رخ نداد و ۴۵ دقیقه نخست بدون گل پایان یافت.

نفت مسجدسلیمان در ابتدای نیمه دوم دست به ۲ تعویض زد تا با حضور بازیکنان تازه‌نفس این نیمه را دنبال کند. در حالی که تراکتورسازان برای رسیدن به گل دست به حمله می‌زدند، تیم ۱۰ نفره نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۷۶ با استفاده از اشتباه همزمان مدافع و دروازه‌بان تراکتور به گل رسیدند و سجاد جعفری سفیدپوشان نفت را پیش انداخت. تراکتور برای فرار از شکست به حملاتش افزود و یاران نفت از گل زده دفاع می‌کردند تا سرانجام در دقیقه سوم وقت تلف شده گل تساوی تراکتور به وسیه محمد عباس‌زاده به ثمر رسید و بازی با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

شرح گل

۱-۰ (نفت): محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتورسازی که قصد داشت مانع از به کرنر رفتن توپ شود، به اشتباه توپ را جلوی پای سجاد جعفری هافبک تیم نفت مسجدسلیمان انداخت و جعفری بعد از اینکه مدافع حریف را جا گذاشت دروازه تراکتورسازان را فرو ریخت و شادی را به اردوی نفت آورد.

۱-۱ (تراکتور)ک در پی ارسال توپ به دهانه دروازه نفت مسجدسلیمان، محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در حاشیه

* بارش باران شب گذشته باعث لغزندگی زمین چمن ورزشگاه مسجدسلیمان شده بود.

* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان از بالای ساختمان‌ها و تپه‌های مجاور ورزشگاه به تماشای بازی مشغول بودند.

* مجتبی مقتدایی در دقیقه ۲۴ در پی اعتراض به داور مسابقه ابتدا کارت زرد گرفت و سپس به دلیل لمس کردن داور مستقیما با کارت قرمز جریمه شد.

* داریوش یزدی بعد از اخراج مجتبی مقتدایی با داور بازی به صحبت پرداخت و داور مسابقه نیز دلیل اخراج مقتدایی برای وی توضیح داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.