• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور
 پنجره نقل و انتقالات نفت بسته است، مدیران باشگاه قول دادند این موضوع برطرف شود

  • کد خبر : 48839
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''> پنجره نقل و انتقالات نفت بسته است، مدیران باشگاه قول دادند این موضوع برطرف شود</span>

رویش زاگرس: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: برخی از باشگاه‌ها بدون هماهنگی با بازیکنان ما صحبت و مذاکره می‌کنند و این کار حرفه‌ای نیست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: ابتدا باید به خانواده استاد کاووس قلی گله که استاد من هم بود […]

رویش زاگرس: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: برخی از باشگاه‌ها بدون هماهنگی با بازیکنان ما صحبت و مذاکره می‌کنند و این کار حرفه‌ای نیست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: ابتدا باید به خانواده استاد کاووس قلی گله که استاد من هم بود تسلیت بگویم. خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به شهر اولین‌ها و شهر خودم برگشتم. تراکتور تیم قابل احترام و خوب لیگ برتری است و امیدواریم بتوانیم برنامه‌ای که در این چند روز تمرین کردیم را اجر کنیم و در بازی اول شرایطی را فراهم کنیم که کیفیت تیم‌مان دیده شود.

او ادامه داد: از باشگاه‌های لیگ برتری گلایه دارم و آن‌ هم این مساله است که برخی از این باشگاه‌ها بدون هماهنگی با بازیکنان ما صحبت و مذاکره می‌کنند و این کار حرفه‌ای نیست.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: پنجره نقل و انتقالات ما هم بسته است و مدیران باشگاه قول دادند که این موضوع برطرف شود. ما در ادامه کار بازیکنانی را باید اضافه کنیم و برای ترمیم مشکلات‌مان باید نفراتی را اضافه کنیم که بتوانیم کیفیت بیشتری را از خود به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.