• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

چهره ماندگار مسجدسلیمان، استاد کاووس غولی گله درگذشت

  • کد خبر : 48805
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
چهره ماندگار مسجدسلیمان، استاد کاووس غولی گله درگذشت

رویش زاگرس: استاد کاووس غولی گله با بیش از ۵۰ سال سابقه ادبی و ادب ورزی درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  استاد کاووس غولی گله سال های عمر خود را در دانشگاه و مدارس مسجدسلیمان با تربیت صدها دانش آموز و دانشجو طی  و بزرگانی را در مدارج عالی ادبی و فرهنگی تحویل […]

رویش زاگرس: استاد کاووس غولی گله با بیش از ۵۰ سال سابقه ادبی و ادب ورزی درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  استاد کاووس غولی گله سال های عمر خود را در دانشگاه و مدارس مسجدسلیمان با تربیت صدها دانش آموز و دانشجو طی  و بزرگانی را در مدارج عالی ادبی و فرهنگی تحویل جامعه داد. پایگاه خبری رویش زاگرس این مصیبت را به خانواده، دوستان، شاگردان و جامعه فرهنگی و دانشگاهی مسجدسلیمان تسلیت عرض می نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. افتخار بزرگی دارم که عضو کوچکی از خانواده بزرگ این طایفه هستم،باز هم افتخاردارم که شاگرد این مرد بزرگ بودم،،، متاسفانه ضایعه بزرگیست این درد، از دست دادن اینچنین دانشمندان بزرگ دردیست جانکاه که درمان ندارد..

  2. روح استاد گرانقدر شاد و در آرامش باد

  3. سلام
    خدا رحمت کنه استاد غولی گله رو.
    روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد.

  4. “به جست و جوی تو / بر درگاه کوه می گریم..”

    …شهر مظلوم من، تنهاتر از همیشه، سوگوار عزیزی شد که نام و حضورش، تسلای رنج ها و ناکامی هایش بود…شعر و ادب شهر من، از سایه ی درختی برومند و تناور محروم گردید…بر من ببخشایید، دست و دلم به قلم نمی رود…جز بیان دریغ…نامش جاودانه می ماند. ایمان دارم.

  5. روح استاد بزرگ.مرداخلاق کسی که باتمام وجودش عاشق کارش بودو شاگرد انش درکلاس درسش مشتاقانه گوش فرا میدادن. روحش شاد ویادونامش تا ابد جاودان‌باد. افتخارمیکنم که شاگردی استاد را داشته ام.

  6. روحت شاد استاد عزیز

  7. روحش شاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.