• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
1

اهداء ۱۲عدد گوشی در دو مرحله به دانش آموزان نیازمند مسجدسلیمانی در پویش مردمی پایگاه خبری رویش زاگرس

  • کد خبر : 48774
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
اهداء ۱۲عدد گوشی در دو مرحله  به دانش آموزان نیازمند مسجدسلیمانی در پویش مردمی پایگاه خبری رویش زاگرس

رویش زاگرس: پس از ممنوعیت حضور دانش‌آموزان در کلاس درس و مدرسه،‌ در پی شروع کرونا در کشور آموزش در بستر فضای مجازی با طراحی اپلیکشین شاد دنبال شد. با شروع فعالیت آموزشی با این نرم‌افزار، اغلب دانش‌آموزانی که به اینترنت پرسرعت، گوشی هوشمند، ‌تبلت و لپ تاب دسترسی داشتند به این اپلیکیشن متصل و […]

رویش زاگرس: پس از ممنوعیت حضور دانش‌آموزان در کلاس درس و مدرسه،‌ در پی شروع کرونا در کشور آموزش در بستر فضای مجازی با طراحی اپلیکشین شاد دنبال شد. با شروع فعالیت آموزشی با این نرم‌افزار، اغلب دانش‌آموزانی که به اینترنت پرسرعت، گوشی هوشمند، ‌تبلت و لپ تاب دسترسی داشتند به این اپلیکیشن متصل و متاسفانه برخی دانش‌آموزان که این امکانات را در اختیار نداشتند، در امر آموزش با مشکل مواجه شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بنابر شنیده ها بالغ بر ۱۰۰ هزار دانش آموز خوزستانی و بنابر تحقیقات انجام شده صدها دانش آموز مسجدسلیمانی به دلیل نداشتن گوشی همراه و یا تبلت نتوانسته اند از امکانات برنامه شاد و آموزش مجازی استفاده کنند.

پایگاه خبری رویش زاگرس بر همین اساس پویش مردمی خرید گوشی همراه را از تاریخ ۱۵ آذر ۹۹ راه اندازی که با استقبال خوب خیرین عزیز از مسجدسلیمان، رامهرمز، امیدیه، اهواز، اصفهان و حتی استرالیا مواجه که به همت این خیرین عزیز در دو مرحله ۱۲ عدد گوشی همراه ۱۱ عدد مدل سامسونگ (A01 Coro ) و ۱ عدد مدل ENERGIZER E500Sرا خریداری و به این دانش آموزان اهداء گردید.

جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی کل مبلغ جمع آوری شده در دو مرحله۲۵میلیون و ۶۷۰ هزار تومان بوده است که در مرحله اول ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بابت خرید ۶ عدد گوشی و در مرحله دوم با توجه به افت قیمت گوشی  ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان برای خرید ۶ عدد گوشی و در مجموع ۱۲ عدد گوشی  پرداخت شد و مبلغ ۵۲۰ هزار تومان باقی ماند که در قالب بسته های غذایی به نیازمندان تحویل داده شد.

جا دارد مجدداً از همه خیرینی که در این پویش ما را همراهی کردند تشکر و قدردانی نمائیم. بی شک کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان دانش آموز موهبتی است که خداوند منان نصیب هر کس نمی کند. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند، به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردار.

ضمناً این نکته لازم است بیش از ۱۰۰ دانش آموز توسط ما شناسایی که شرایط دریافت گوشی را داشته اند اما توان ما بیش از این نبوده است و بنابر اولویت از جمله نداشتن پدر، خانواده های چند دانش آموزی بدون داشتن گوشی و… این ۱۲ نفر در اولویت قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. عالی بود ممنون ازاینکه دراین کارخیر پیشقدم شدید ان شاالله موفق باشی درکارهایتان سپاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.