• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

فرماندار مسجدسلیمان:
تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان مسدود شد/ اعمال محدودیت‌ها برای سلامتی شهروندان است

  • کد خبر : 48742
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان مسدود شد/ اعمال محدودیت‌ها برای سلامتی شهروندان است</span>

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان مسدود است و از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران از تردد غیر ضروری خودداری کنند. دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: با توجه یه شرایط پیش آمده در استان […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان مسدود است و از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران از تردد غیر ضروری خودداری کنند. دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: با توجه یه شرایط پیش آمده در استان خوزستان از مردم مسجدسلیمان و شهرستان های اطراف تقاضا داریم با اجرای محدودیت‌های اعمال شده به بهبود شرایط کمک کنند.

وی گفت: افرادی که قصد سفر به مسجدسلیمان را دارند مطلع باشند که تمامی ورودی و خروجی شهرستان مسدود است و همچنین تردد پلاک‌های غیربومی در هر ساعت از شبانه‌روز در شهر ممنوع بوده و درصورت مشاهده جریمه می‌شوند.

پاکدل بابیان این که اعمال محدودیت‌ها برای سلامتی شهروندان است، گفت: هر شخصی که بخواهد با سهل انگاری خود قانون را زیر پا بگذارد تخلف کرده است و با او برخورد خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز تمام تلاش مسئولان، تشکل‌های مردمی و اصناف باید مقابله جدی با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن در سطح جامعه باشد. وی گفت: دورهمی‌های شبانه، برگزاری مراسم تشییع، ختم و عروسی است که باعث شده دوباره شیب مبتلایان به کرونا و بستری صعودی شود.

وی از کمیته‌های نظارت ستاد کرونا شهرستان خواست با توجه به شرایط حساس شهرستان در آستانه تعطیلات نوروز و آخر سال نظارت‌ها و بازرسی از اماکن، اصناف، محل‌های تجمع و توزیع مواد غذایی را تشدید کنند.

دکتر پاکدل گفت: هرچند این شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد اما افزایش تعداد بستری شدگان در بیمارستان‌های استان زنگ خطر کرونا در این شهرستان را نیز به صدا درآورده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.