• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

چهار واحد متخلف فروش سیمان در مسجدسلیمان به تعزیرات ارجاع شدند

  • کد خبر : 48727
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
چهار واحد متخلف فروش سیمان در مسجدسلیمان به تعزیرات ارجاع شدند

رویش زاگرس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تخلف چهار واحد فروش سیمان در مسجدسلیمان به دلیل احتکار و گران فروشی کشف و پرونده آن ها برای رسیدگی به تعزیرات جکومتی ارجاع شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بهرام جباری بیان کرد: طی بازرسی هایی که در سطح استان […]

رویش زاگرس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تخلف چهار واحد فروش سیمان در مسجدسلیمان به دلیل احتکار و گران فروشی کشف و پرونده آن ها برای رسیدگی به تعزیرات جکومتی ارجاع شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بهرام جباری بیان کرد: طی بازرسی هایی که در سطح استان از مصالح فروشان در حال انجام است برای سه واحد فروش سیمان به دلیل احتکار این کالا و یک واحد به دلیل گران فروشی، پرونده تعزیراتی تشکیل شد .وی افزود: در چند ماه اخیر به دلیل تنشی که در بخش تولید و بازار سیمان در استان رخ داده است بازرسان سازمان صمت برای جلوگیری از هرگونه تخلف در این بخش، وضعیت سیمان از کارخانه تا بازار را رصد می کنند و برخورد با متخلفان در سطح عمده وخرده فروشی با شدت انجام خواهد گرفت.

طبق اعلام رییس سازمان صمت خوزستان به دلیل افت فشار گاز ۵۰ روزه در سه کارخانه سیمان خوزستان با کاهش تولید مواجه شدند و همین موضوع بر میزان تولید سیمان و بازار این کالا تاثیر منفی گذاشته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.