• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
حمله کرونا به کودک سه ماهه مسجدسلیمانی/ متاسفانه در روزهای گذشته میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا افزایش یافته و این نشان می دهد وارد پیک خطرناک چهارم شده ایم

  • کد خبر : 48694
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از ابتلاء کودک سه ماهه مسجدسلیمانی به ویروس کرونا خبر داد و از خانواده ها خواست با رعایت مسائل بهداشتی از جان خود و فرزندان شان محافظت کنند. دکتر شایسته شمی پور در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: متاسفانه در […]

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از ابتلاء کودک سه ماهه مسجدسلیمانی به ویروس کرونا خبر داد و از خانواده ها خواست با رعایت مسائل بهداشتی از جان خود و فرزندان شان محافظت کنند. دکتر شایسته شمی پور در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: متاسفانه در آزمایشات انجام شده از یک شیرخوار سه ماهه مشخص شد ریه ایشان درگیر کرونا شده است که پس از اقدامات اولیه به اهواز اعزام گردید.

وی گفت: متاسفانه در روزهای گذشته میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا افزایش یافته و این نشان می دهد وارد پیک خطرناک چهارم شده ایم و اگر شهروندان، رعایت نکنند به زودی مسجدسلیمان وارد وضعیت قرمز خواهد شد. وی افزود: در حال حاضر شرایط جدیدی را تجربه می کنیم زیرا هم تعداد مبتلایان افزایش یافته و هم گروه های سنی متفاوتی دچار این بیماری شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: طبیعتاً بیمارستان در آمادگی کامل به سر می برد اما اگر تعداد بیمارانی که نیاز به بستری دارند زیاد شود مسلماً ظرفیت بیمارستان۲۲ بهمن با محدودیت رو به رو می شود.

شمی پور ادامه داد: با توجه به نشانه‌های شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در کشور لازم است مردم و مسئولان کنترل شدید و مراقبت جدی را در دستور کار خود قرار دهند و از سفرهای غیر ضروری، دورهمی‌های خانوادگی، شرکت در مراسمات عزا و عروسی و تجمعات به جد پرهیز کنند.

دکتر شمی پور رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، ماسک زدن، شستن مرتب دست‌ها، رعایت‌کردن فاصله‌گذاری اجتماعی، مسافرت نرفتن، اجتناب از حضور در اماکن شلوغ و تجمعات را از جمله اصول ضروری دانست که شهروندان برای سلامت خود و خانواده باید آن را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.