• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

بهروز مكوندي: مي‌توانيم جايگاه واقعي امان را به دست آوريم

  • کد خبر : 4866
  • ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره شرايط تيم نفت گفت: سعيد شيرازي و فرزاد محمدي را به تركيب تيم برگردانديم. همچنين تمرينات خود را به صورت مداوم انجام مي‌دهيم. ما از لحاظ جدولي با 14 امتياز در رده هشتم هستيم و وضعيت خوبي نداريم. متاسفانه در نيم‌فصل اول در پنج بازي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره شرايط تيم نفت گفت: سعيد شيرازي و فرزاد محمدي را به تركيب تيم برگردانديم. همچنين تمرينات خود را به صورت مداوم انجام مي‌دهيم. ما از لحاظ جدولي با 14 امتياز در رده هشتم هستيم و وضعيت خوبي نداريم. متاسفانه در نيم‌فصل اول در پنج بازي خانگي سه تساوي و دو شكست كسب كرديم كه بسياري از تماشاگران ما از اين وضعيت سرخورده شدند و به ورزشگاه نيامدند.

ما اگر بتوانيم در بازي اول دور برگشت پيروز شويم جايگاه خود را به دست مي‌آوريم و تماشاگران را به ورزشگاه بر مي‌گردانيم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مكوندي ادامه داد: عباس عسكري كه از بازيكنان قديمي ما بود به دليل مشكل خدمت، مداركش كامل نبود ولي در فصل نقل و انتقالات كامل شد و ما توانستيم اين بازيكن را جذب كنيم. همچنين سعيد شيرازي و فرزاد محمدي را كه در نيم‌فصل اول در تيم مس كرمان بازي مي‌كردند، جذب كرديم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در پايان گفت: اگر تلاش كنيم و بتوانيم خوب كار كنيم و تماشاگران ما را حمايت كنند، مي‌توانيم جايگاه واقعي خود را به دست آوريم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. با سلام و درود بر آقای مکوندی یادش بخیر دروران نوجوانی که بازیهای ایشان در تیم دارایی را همیشه به ورزشگاه می رفتم. یاد مسلم سلیمانی بخیر واقعا اگر الان بازی می کرد فیکس تیم ملی بود حیف و صد ها حیف چه لذتی داشت کاشکی تکرار میشد یا کاشکی مسلم کمکش می کرد.موفق باشی حیف که نیستیم در مسجدسلیمان و 15 سالی است در ایران نیستم درود بر بختیاریها به امید موفقیت در تمامی مراحل.

  2. با سلام بهروزجان مرد اخلاق و اسوه تعصب امیدوارم که در تیم نفت موفق باشی

  3. با سلام بهروزجان مرد با اخلاق فوتبال مسجد سلیمان امیدوارم موفق باشی

  4. جناب آقای مکوندی .
    هر چند که دیگر در مسجدسلیمان ساکن نیستم ولی قلبم همچنان برای زادگاهم می تپد .
    در این زمانه که فوتبال پر از آلودگی شده ، وجود شما امید پاکی را زنده نگاه می دارد .
    ان شاء الله که مسئولین و مردم مسجدسلیمان قدر شما را بدانند و از شما حمایت کنند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.