• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

یک منبع مطلع در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس:
توافقات نهایی با کمالوند انجام و طی چند روز آینده قرارداد ایشان امضاء خواهد شد

  • کد خبر : 48643
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>یک منبع مطلع در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>توافقات نهایی با کمالوند انجام و طی چند روز آینده قرارداد ایشان امضاء خواهد شد</span>

رویش زاگرس: یک منبع مطلع در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: توافقات نهایی با فراز کمالوند صورت گرفته است و ان شالله طی چند روز آینده قرارداد رسمی با این سرمربی منعقد خواهد شد. وی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: کمالوند از مربیان کاربلد و کارنامه داری ست که سابقه […]

رویش زاگرس: یک منبع مطلع در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: توافقات نهایی با فراز کمالوند صورت گرفته است و ان شالله طی چند روز آینده قرارداد رسمی با این سرمربی منعقد خواهد شد. وی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: کمالوند از مربیان کاربلد و کارنامه داری ست که سابقه مربیگری در تیم های جوانان پاس و صعود به لیگ برتر با دو تیم تراکتورسازی و شیرین فراز کرمانشاه را در کارنامه خود دارد. لاز مبه ذکر است پس از فسخ قرارداد یک طرفه توسط مجتبی حسینی و پیوستن او به ذوب آهن گزینه هایی همچون ساکت الهامی، بهروز مکوندی، محمد نصرتی و فراز کمالوند به عنوان سرمربی آینده تیم نفت مطرح که در نهایت مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند هدایت این تیم محبوب زاگرس نشینان را به فرتاز کمالوند بسپرند. تصمیمی که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی به دنبال داشته است.

لازم به ذکر است فراز کمالوند سرمربی سابق تراکتور، متولد ۵ دی ۱۳۵۵ در خرم‌آباد، جوان ترین مربی تاریخ لیگ برتر است. وی دارای مدرک تحصلی دیلپم علوم تجربی است. فراز هیچ گاه بازیکن حرفه‌ای فوتبال نبوده، این سخنی است که همواره مخالفان او به زبان می‌آورند. کمالوند تنها ۱۹ سال سن داشت که به جرگه مربیان پیوست. او با مربیگری در جوانان پاس دوران مربیگری خود را آغاز کرد. نخستین قهرمانى خود را با تیم امیدهاى پاس به دست آورد. سپس در سال ۱۳۸۳ همراه با فیروز کریمی به زنجان رفت تا تیم شهاب را هدایت کند.

از ابتدای فصل ۸۵-۸۴ هدایت تیم عقاب تهران را بر عهده گرفت و یک سال بعد با منتقل شدن امتیاز این تیم به شیرین فراز کرمانشاه همچنان سرمربی این تیم در لیگ آزادگان باقی ماند و به کمک راهنمایی های فیروز کریمی، استاد خود توانست در فصل ۱۳۸۷-۱۳۸۶ فوتبال ایران شیرین فراز کرمانشاه را راهی لیگ برتر فوتبال ایران کند.

اما اوج موفقیت و محبوبیت کمالوند در دوران حضورش در تیم تراکتور به دست آمد. وی در فصل ۱۳۸۸-۱۳۸۷ هدایت سرخ پوشان تبریز را پذیرفت و با دست یابی به قهرمانی لیگ آزادگان با این تیم توانست با تکرار افتخاراتش برای خود، تراکتور را پس از ۸ سال انتظار راهی لیگ برتر فوتبال ایران کند. اتفاقی که او را به شدت نزد هواداران تراکتور محبوب کرد و نام کمالوند را برای همیشه در تاریخ فوتبال تبریز ماندگار کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.