• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

نفت مسجدسلیمان با شکست خانگی نیم فصل اول را به پایان رساند

  • کد خبر : 48565
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
نفت مسجدسلیمان با شکست خانگی نیم فصل اول را به پایان رساند

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته پانزدهم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ – ساعت: ۱۵ نفت مسجدسلیمان ۱ – آلومینیوم اراک ۲ گل: ساسان حسینی (۷۲) برای نفت – سیدمهدی حسینی (۴۴ و ۴۹) برای آلومینیوم داور: جواد رحیم‌زاده کمک داوران: حامد صفایی و سعید زیبا اخطار: ساسان حسینی (نفت) – […]

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته پانزدهم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ – ساعت: ۱۵
نفت مسجدسلیمان ۱ – آلومینیوم اراک ۲
گل: ساسان حسینی (۷۲) برای نفت – سیدمهدی حسینی (۴۴ و ۴۹) برای آلومینیوم
داور: جواد رحیم‌زاده
کمک داوران: حامد صفایی و سعید زیبا
اخطار: ساسان حسینی (نفت) – محمد ایرانپوریان (آلومینیوم)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: فرهاد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج‌پور (۷۰- مهدی ایزدی)، بهروز نوروزی‌فرد، محمدمهدی احمدی، سجاد جعفری (۸۶- عباس عسکری)، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی (۷۰ عباس بوعذار)، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی
سرمربی: مجتبی حسینی

آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، محمد ایرانپوریان، رامتین سلیمان‌زاده (۸۹- میثم مجیدی)، سیدمهدی حسینی، مصطفی احمدی، امید سینگ (۶۴- حامد پاکدل)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، نیما درودی (۶۸- جابر انصاری) و میثم آقایی
سرمربی: رسول خطیبی

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان که طی هفته گذشته درگیر مشکلات بازگشت از سفر به سیرجان و مسائل مالی بود، با برطرف کردن مشکلات برای آخرین بازی خانگی نیم‌فصل آماده شد و در صرت بردن این بازی به نیمه بالای جدول صعود می‌کرد. تیم شگفتی‌ساز آلومینیوم اراک هم که در اولین سال حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده، دوست نداشت در این بازی بیرون از خانه مغلوب شود.

نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست بیشتر از تیم میهمان صاحب توپ و میدان بود و با حضوری پرتعداد در نیمه زمین آلومینیوم در پی دسترسی به گل بود. خطرناک‌ترین فرصت نفتی‌ها در دقیقه ۳۵ با شوت راه دور محمدمهدی محبی خلق شد که شوت این بازیکن به تیر عمودی دروازه اراکی‌ها برخورد کرد. بازیکنان آلومینیوم پس از اینکه با دفاع منسجم مانع از گلزنی یاران نفت شدند، در دقیقه ۴۴ توسط سیدمهدی حسینی به گل رسیدند. این گل جنجال زیادی به همراه داشت چرا که ابتدا از سوی کمک‌داور خطا اعلام گردید اما بعد از مشورت داوران پذیرفته شد و نیمه اول با همین گل به نفع آلومینیوم خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم یاران نفت مسجدسلیمان برای جبران گل خورده تهاجمی ظاهر شدند اما این تیم آلومینیوم بود که روی یک ضدحمله و با ضربه سیدمهدی حسینی در دقیقه ۴۹ گل دوم را زد تا کار برای نفتی‌ها سخت‌تر شود. سفیدپوشان نفت در دقیقه ۷۲ با ضربه ساسان حسینی فاصله را کاهش دادند و برای زدن گل دوم نیز چند موقعیت خلق کردند که ثمربخش نبود و این بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع آلومینیوم اراک پایان پذیرفت.

شرح گل‌ها
۰-۱ (آلومینیوم): در پی پرتاب بلند اوت به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان، توپ به صورت ناقص توسط مدافع نفت برگشت داده شد و توپ برگشتی را سیدمهدی حسینی تبدیل به گل کرد. این گل ابتدا از سوی کمک‌داور خطا گرفته شد اما داوران با هم مشورت کردند و این گل را پذیرفتند.

۰-۲ (آلومینیوم): سیدمهدی حسینی از قلب خط دفاعی نفت مسجدسلیمان گریخت و بعد از دریبل دروازه‌بان گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

۱-۲ (نفت): کرنر ارسالی عباس بوعذار به محوطه جریمه آلومینیوم اراک با ضربه سر ساسان حسینی همراه شد و تور دروازه تیم میهمان به نشانه گل اول نفت به لرزه در آمد.

در حاشیه
* حضور همیشگی تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان روی تپه‌ها و ساختمان‌های مجاور ورزشگاه در این بازی هم تکرار شد و هواداران نفت از این طریق به حمایت تیم شهرشان پرداختند.
* اسماعیل شریفات بازیکن خوزستانی تیم آلومینیوم اراک در این مسابقه غیبت داشت.
* نیمکت تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به پذیرفته شدن گل اول آلومینیوم اراک به شدت اعتراض کردند و داور نیز یکی از مربیان نفت را از روی نیمکت اخراج کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.