• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

آب گرم «گلگير» تا پايان امسال آماده است

  • کد خبر : 4837
  • ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سخنگوي انجمن دوستداران ميراث فرهنگي مسجدسليمان از به اتمام رسيدن پروژه آب درماني منطقه «گلگير» اين شهرستان پيش از فرارسيدن سال جديد خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان غلام‌رضا جليلي‌نيا اظهار كرد: منطقه گلگير در 37 كيلومتري مسجدسليمان و جنب كوه آسماري واقع شده است. اين منطقه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سخنگوي انجمن دوستداران ميراث فرهنگي مسجدسليمان از به اتمام رسيدن پروژه آب درماني منطقه «گلگير» اين شهرستان پيش از فرارسيدن سال جديد خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان غلام‌رضا جليلي‌نيا اظهار كرد: منطقه گلگير در 37 كيلومتري مسجدسليمان و جنب كوه آسماري واقع شده است. اين منطقه داراي چشمه‌هاي آب گرم با خواص درماني براي امراض پوستي، مفصلي و عضلاني است.

وي ادامه داد: با توجه به اين كه ميراث فرهنگي در تجهيز كردن اين منطقه ناتوان بود هلال احمر احداث امكانات آب درماني را در اين منطقه به دست گرفت. جليلی‌نيا، با بيان اين كه پروژه آب درماني گلگير اكنون در مراحل آخر عمليات اجرايي قرار دارد، اظهار كرد: اين پروژه شامل يك سالن 560 متري با هفت وان، سوناي خشك، سوناي تر، لابي، سرويس‌هاي بهداشتي و نمازخانه است.

او خاطرنشان كرد: تاكنون 85 درصد اين پروژه اجرايي شده و فقط 15 درصد آن باقي مانده است كه در صورت تكميل شدن آن مي‌تواند پيش از ايام نوروز پذيراي گردشگران زيادي در اين منطقه باشد. اين دوستدار ميراث فرهنگي گفت: با توجه به اين كه در اطراف منطقه گلگير باغ‌ها، رودخانه‌ها و تپه‌هاي باستاني با قدمت 2500 ساله وجود دارد علاوه بر گردشگراني كه از داخل استان به اين منطقه مي‌آيند مي‌توان گردشگراني از استان‌هاي همجوار را نيز به اين منطقه جذب كرد.

جليلی‌نيا يادآوری كرد: گلگير از جمله مناطق بسيار زيبا به ويژه در فصل بهار است كه متأسفانه در سال‌هاي قبل به دليل نبود امكانات گردشگري جذب توريست در آن ميسر نبود اما خوشبختانه هلال احمر با بر عهده گرفتن اين پروژه جذب توريست را امكان‌پذير ساخته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. غلامرضای عزیز خدا قوت …..این کارهای ارزشی وعام المنفعه قطعا برای این مناطق محروم با ان مردم شریف بسیار حیاتی موثر میباشد …درود بر تو…….یاحق.

  2. سلام:تشکر از تمامی دست اندرکاران پروژه اب درمانی گلگیر امیدوارم که تا پایان امسال افتتاح شود تا سال جدید میزبان مهمانان نوروزی باشیم و گلگیر هم کم کم از این خاموشی نجات یابد

  3. سلام درود.زنده بادجوانانی متعهدوپیروزمسجدسلیمانی همچن شمابرادرعزیزوفعال (غلامرضاجلیلی نیا)پاینده باشی برادر

  4. عکس بزاریدبابا جان عکس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.