• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

توضیح هیات فوتبال مسجدسلیمان بابت تاخیر در برگزاری تمرین نفت

  • کد خبر : 48208
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
توضیح هیات فوتبال مسجدسلیمان بابت تاخیر در برگزاری تمرین نفت

رویش زاگرس: رییس هیات فوتبال مسجدسلیمان پیرامون همزمانی دیدار تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر جوانان استان با ساعت تمرین تیم نفت مسجدسلیمان در زمین اختصاصی این تیم، توضیح داد. محمود احمدی در توضیح خبر منتشر شده پیرامون جلوگیری هیات فوتبال مسجدسلیمان در برگزاری به موقع تمرین روز شنبه تیم نفت، اظهارکرد: اصلا چنین موضوعی در […]

رویش زاگرس: رییس هیات فوتبال مسجدسلیمان پیرامون همزمانی دیدار تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر جوانان استان با ساعت تمرین تیم نفت مسجدسلیمان در زمین اختصاصی این تیم، توضیح داد. محمود احمدی در توضیح خبر منتشر شده پیرامون جلوگیری هیات فوتبال مسجدسلیمان در برگزاری به موقع تمرین روز شنبه تیم نفت، اظهارکرد: اصلا چنین موضوعی در میان نبود و تنها ساعت بازی تیم‌های مسجدسلیمان و اندیمشک در لیگ برتر جوانان استان با ساعت تمرین تیم نفت تداخل پیدا کرد، وگرنه ما قصد ممانعت و ایجاد اختلال در روند کاری تیم نفت را نداشته و نداریم. همچنین روز شنبه تمرین نفت با تاخیر برگزار شد و مشکلی هم پیش نیامد.

وی بیان کرد: هیات فوتبال مسجدسلیمان از حامیان تیم نفت است و تمام تلاش خود را داشته که نفت در بهترین شرایط و در آرامش، کار خود را دنبال کند. ضمن این‌که زمین نفتون متعلق به شرکت نفت و تیم نفت مسجدسلیمان است و می‌توانند در هر ساعتی در این مکان تمرین داشته باشند. همچنین از شرکت نفت بابت همکاری با هیات فوتبال شهرستان در راستای برگزاری مسابقات استانی در زمین نفتون، قدردانی می‌کنم.

رییس هیات فوتبال مسجدسلیمان گفت: تیم نفت تاکنون عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است و امیدوارم این روند خوب تداوم داشته باشد. مطمئنا هیات فوتبال شهرستان و دیگر مسئولان نیز حامی این تیم بوده و دست از حمایت نیز بر نمی‌دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.