• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 48194
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: در فضایی آکنده از معنویت و عطر شهیدان، یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس همزمان با ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور خانواده های معظم و معزز شهداء، مردم ولایت مدار، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، جمعی […]

رویش زاگرس: در فضایی آکنده از معنویت و عطر شهیدان، یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس همزمان با ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور خانواده های معظم و معزز شهداء، مردم ولایت مدار، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و نهادهای انقلابی، همرزمان شهداء با نوای دلنشین مداح اهل بیت حاج رضا نبوی و سخنرانی امام جمعه مسجدسلیمان  حجت الاسلام سید احمدی برگزار گردید.
حجت الاسلام سید احمدی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقارن ایام با رحلت علامه مصباح یزدی خواستار مطالعه زندگی نامه و سیره شهدای عزیز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شد و خاطرنشان کرد: شهدای عزیز  چه در زمان زندگانی پر برکت شان و چه بعد از شهادت شان مایه فخر و مباهات و همواره در مشکل گشایی از مردم پیشرو بودند و در این راه حتی از انجام کارهایی که شاید امروز برخی ها در مقام و منصب ها از انجام آن سر باز می زنند و شانیت های ساختگی را مانع انجام می دانند، هیچ ابائی نداشتند.
امام جمعه مسجدسلیمان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان جاویدالاثر مسجدسلیمان، از همت ستاد گرامی داشت و بانیان این‌ مجلس تقدیر کرد.
در ادامه مداح اهل بیت حاج رضا نبوی در فضایی آکنده از عطر یاد شهیدان در رسای مظلومیت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها به روضه خوانی و نوحه سرایی پرداختند.
گفتنی است این مجلس با اجرای کربلایی بیژن مکوندی و حضور پر شور جوانان مساجد و هیئات شهرستان و عموم مردم برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.