• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

سارق کنتورهای آب در مسجدسلیمان به دام پلیس افتاد

  • کد خبر : 48161
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
سارق کنتورهای آب در مسجدسلیمان به دام پلیس افتاد

سارق

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری سارق و مالخر کنتورهای آب با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب در شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد کنتور آب و آلات ارتکاب سرقت کشف شد، تصرح کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت کنتور آب از منازل شهروندان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ در یک اقدام غافلگیرانه مالخر وسایل سرقتی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از منزل وی ۷ عدد کنتور آب و مقادیر زیادی کابل مخابراتی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، عنوان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.