• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11754اخبار امروز : 1
3

نفت مسجدسلیمان با ۳ گل شهر خودرو را بدرقه کرد/ نفت مسجدسلیمان۳ شهر خودرو۱

  • کد خبر : 48146
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
نفت مسجدسلیمان با ۳ گل شهر خودرو را بدرقه کرد/ نفت مسجدسلیمان۳  شهر خودرو۱

رویش زاگرس/ یوسف خدامرادی: هفته یازدهم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ۹۹ – ساعت ۱۴:۳۰ نفت مسجدسلیمان ۳ – شهرخودرو مشهد ۱ گل‌ها: ساسان حسینی (۲۶ و ۸۶)، محمدمهدی محبی (۴۱) برای نفت – امین قاسمی‌نژاد (۸۰) برای شهرخودرو داور: علی صفایی/کمک داوران: محسن سلطانی و علی رعیت اخطار: نیما […]

رویش زاگرس/ یوسف خدامرادی: هفته یازدهم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی

سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ۹۹ – ساعت ۱۴:۳۰

نفت مسجدسلیمان ۳ – شهرخودرو مشهد ۱

گل‌ها: ساسان حسینی (۲۶ و ۸۶)، محمدمهدی محبی (۴۱) برای نفت – امین قاسمی‌نژاد (۸۰) برای شهرخودرو

داور: علی صفایی/کمک داوران: محسن سلطانی و علی رعیت

اخطار: نیما انتظاری (نفت)/بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، میثم تهیدست، محمدمهدی احمدی، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمدمهدی محبی (۸۸- مهدی ایزدی)، نیما انتظاری و ساسان حسینی (۸۸- مهران امیری)

سرمربی: مجتبی حسینی

شهرخودرو مشهد: سعید جلالی، علی نعمتی، حسن جعفری، امیر حسین کریمی (۴۶- احمد الجبوری)، فرشاد فرجی، محمد عرفان معصومی، رضا یزدان‌دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی بابااحمدی، حسین مهربان (۶۶- رحمان جعفری) و امین قاسمی‌نژاد

سرمربی: سید مهدی رحمتی

خلاصه بازی

تک بازی روز سه‌شنبه لیگ برای نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو مشهد اهمیت ویژه‌ای داشت. نفت و شهرخودرو قبل از این مسابقه ۱۲ امتیازی بودند و هرکدام در این بازی برنده می‌شد، به رده‌ی هفتم جدول صعود می‌کرد.

نفت مسجدسلیمان در نیمه اول با کشاندن جریان بازی به نیمه زمین شهرخودرو و ارسال توپ‌ها به محوطه جریمه حریف به دنبال گشودن دروازه میهمان مشهدی بود و در این راه نیز موفق عمل کرد. گل‌های دقایق ۲۶ ساسان حسینی و ۴۱ محمدمهدی محبی تیم نفت را از میهمان پیش انداخت و نیمه نخست با دو گل به سود مسجدسلیمانی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم، سیدمهدی رحمتی برای تغییر نتیجه دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد تا آب رفته را به جوی بازگرداند. بازیکنان شهرخودرو در این نیمه با ضربات فرشاد فرجی و رضا یزدان‌دوست دروازه‌ی نفت را تهدید کردند که با واکنش فرهاد مجد کرمانشاهی روبرو شدند و نفتی‌ها هم توسط ساسان حسینی صاحب موقعیت گلزنی شدند که این توپ را جلالی سنگربان مشهدی‌ها مهار کرد. تلاش تیم میهمان در دقیقه ۸۰ به ثمر نشست و امین قاسمی‌نژاد با گشودن دروازه نفت اختلاف را به یک گل رساند. این نتیچه اما پایدار نبد و ساسان حسینی در دقیقه ۸۶ گل سوم نفت را درون دروازه شهرخودرو مشهد جای داد تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود نفت مسجدسلیمان به پایان برسد.

شرح گل‌ها

۱-۰ (نفت): در پی ارسال ضربه آزاد به محوطه جریمه شهرخوردو محبی روی توپ اثر گذاشت و ساسان حسینی ضربه نهایی را به توپ زد تا دروازه شهرخودرو باز شود.

۲-۰ (نفت): ارسال سجاد جعفری به محوطه جریمه شهرخودرو مشهد و ضربه محمدمهدی محبی به تور دروازه شهرخودرو نشست و برای دومین بار شدی به اردوی نفت آمد.

۲-۱ (شهرخودرو): امین قاسمی‌نژاد پشت به دروازه نفت مسجدسلیمان صاحب توپ شد و پس از چرخش با ضربه‌ای دقیق گل اول تیمش را به ثمر رساند.

۳-۱ (نفت): ساسان حسینی پا به توپ ارد محوطه جریمه شهرخودرو شد و با ضربه پای چپ سومین گل را وارد دروازه میهمان مشهدی کرد.

در حاشیه

* این مسابقه قرار بود ساعت ۱۵ برگزار شود که با تصمیم سازمان لیگ نیم ساعت زودتر آغاز شد.

* احمد گوهری دروازه‌بان تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل درگیری پایان بازی با مشین سازی از حضور در این مسابقه محروم بود. گوهری احتمالا از هفته آینده می‌تواند برای نفت بازی کند.

* تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان از بالای تپه‌ها و ساختمان‌های اطراف ورزشگاه به تماشای بازی مشغول بودند.

 * بازیکنان نفت مسجدسلیمان در ابتدای نیمه دوم با اندکی تاخیر وارد زمین شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.