• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

مدیر توزیع برق مسجدسلیمان:
افزایش میزان رضایتمندی شهروندان مهم ترین هدف اداره برق مسجدسلیمان است

  • کد خبر : 48098
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدیر توزیع برق مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>افزایش میزان رضایتمندی شهروندان مهم ترین هدف اداره برق مسجدسلیمان است</span>

رویش زاگرس: مدیر توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان گفت: همه کارکنان این اداره تلاش می کنند تا میزان رضایت مندی مشترکان به بالاترین سطح خود برسد. احمد منصوری مدیر توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این مطلب افزود: افزایش میزان رضایت مندی مشترکان با بهسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده […]

رویش زاگرس: مدیر توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان گفت: همه کارکنان این اداره تلاش می کنند تا میزان رضایت مندی مشترکان به بالاترین سطح خود برسد. احمد منصوری مدیر توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این مطلب افزود: افزایش میزان رضایت مندی مشترکان با بهسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع برق، اصلاح و مدیریت انرژی شبکه‌های روشنایی معابر، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه از مهم ترین اهداف این اداره می باشد.
وی گفت: بی شک شرکت توزیع نیروی برق استان مانند دیگر دستگاه های خدمات رسان نقش تاثیرگذاری را در جامعه ایفا می کند و ما نیز در تلاش هستیم با همکاری دیگر دستگاه ها و نهادهای اجرائی شهرستان در راستای تامین برق و روشنایی مناطق گامی موثر برداریم.
منصوری در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با مشکل روشنایی مناطق در مسجدسلیمان گفت: با توجه به این که حجم روشنایی معیوب مناطق شهری و روستایی بیش از اجناس روشنایی موجود در انبار شهرستان بوده،با پیگیری و دستور دکتر خدری مدیرعامل محترم توزیع برق استان و اقدامات اخیر انجام شده بخشی از اجناس روشنایی به این مدیریت ارسال و ما نیز توانستیم قسمتی از مشکلات روشنایی را مرتفع سازیم. ضمن آن که مقرر گردید با تهیه و ارسال تجهیزات جدید مشکلات روشنایی دیگر مناطق نیز مرتفع گردد.
منصوری یکی از اساسی ترین مشکلات خاموشی ها در مسجدسلیمان را سرقت کابل های برق اعلام کرد و گفت: در مناطقی همچون بلوار دانشگاه، شهرک ولیعصر و تمبی متاسفانه ترانس یا کابل زمینی مورد سرقت قرار گرفت که در تمبی با تلاش همکاران مجدداً کابل اصلاح و بلوار روشن شده است.
همچنین مشکلات بخشی از مناطق بی بی یان، کلگه، مالشنبه، سرکوره ها، بلوار دانشگاه، پشت بسیج سابق، ریل وی، خیابان انصار نیز برطرف و مابقی مناطق نیز در دست اقدام است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.