• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

پشت برج را دریابید/ بهبود وضعیت آسفالت منطقه پشت برج یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان است

  • کد خبر : 48094
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
پشت برج را دریابید/ بهبود وضعیت آسفالت منطقه پشت برج یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان است

رویش زاگرس: پشت برج به عنوان یکی از قدیمی ترین محلات مسجدسلیمان که محل پرورش بزرگ مردان و بزرگ زنان بی شماری در چند دهه گذشته بوده است سال هاست به علت بی توجهی از حداقل ها محروم مانده است و مطالبات اجتماعی این مردم طی تمامی این سال ها نادیده گرفته شده است. فرسودگی […]

رویش زاگرس: پشت برج به عنوان یکی از قدیمی ترین محلات مسجدسلیمان که محل پرورش بزرگ مردان و بزرگ زنان بی شماری در چند دهه گذشته بوده است سال هاست به علت بی توجهی از حداقل ها محروم مانده است و مطالبات اجتماعی این مردم طی تمامی این سال ها نادیده گرفته شده است.

فرسودگی آسفالت منطقه پشت برج، یکی از معضلات اصلی در این منطقه است که سال هاست مردم شاهد وعده های پوچ مسئولان بوده و هستند تا جایی که تحقق مطالبه شهروندان مبنی بر رسیدگی به آسفالت این منطقه به حسرت دیرینه ای برای آن ها تبدیل شده است. مردم عوارض خود را به شهرداری پرداخت می‌کنند اما تاکنون در این رابطه خدماتی دریافت نکرده اند و از این‌رو لازم است که شهرداری مسجدسلیمان با برنامه‌ریزی صحیح در راستای بهبود وضعیت آسفالت منطقه پشت برج که یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان است، گام‌های مؤثری را بردارد.

در چند سال گدشته بارها خبر نهضت آسفالت و رفع مشکلات کوچه ها و خیابان های محلات مختلف رسانه ای شده است اما سهم پشت برج مظلوم از همه این نهضت ها صفر و هیچ نگاهی به این محله بزرگ نشده است.

مردم پشت برج این بار با صدای رسا ضمن ابراز گلایه از همه کم مهری های سال های اخیر از اعضای شورای شهر و شهرداری محترم مسجدسلیمان تقاضامندند هر چه زودتر نسبت به آسفالت و بهسازی کوچه ها و خیابان های این محله اقدام تا مردم این محله نیز طعم خدمت را بچشند.

با احترام : فرزند پشت برج،احمد خداوردی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.