• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

پیام تسلیت فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی به مناسبت درگذشت جانباز حسن صیفوری

  • کد خبر : 47942
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
پیام تسلیت فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی به مناسبت درگذشت جانباز حسن صیفوری

رویش زاگرس: امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی در پیامی درگذشت جانباز سروان حسن صیفوری را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در بخشی از این پیام آمده است: برخی از عاشقان سالار شهیدان با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پرفراز و […]

رویش زاگرس: امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی در پیامی درگذشت جانباز سروان حسن صیفوری را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در بخشی از این پیام آمده است: برخی از عاشقان سالار شهیدان با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پرفراز و نشیب روزگار به جانبازی دست یافتند اما قدم های شان هرگز زمین گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدت شان است که کالبد رنجور و روح پر تمنای شان را به همرزمان شهیدشان واصل می کند و جانباز حسن صیفوری نیز از این قائده مستثنی نبود.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم .

یوسف قربانی

فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران

لازم به ذکر است جانباز آزاده حسن صیفوری در تیرماه سال ۶۷ در منطقه کوشک به اسارت نیروهای بعثی در آمد و پس از ۲ سال تحمل درد و محنت اسارت در شهریور ۶۹ به میهن اسلامی بازگشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.