• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 47915
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ “علی حسینی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ “علی حسینی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان مسجدسلیمان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام کارهای تخصصی و گشت زنی هدفنمد یک سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگبرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و ۲ فقره سرقت از منازل متروکه اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به اینکه بالا بردن ضریب ایمنی خودروها و نصب تجهیزات بازدارنده تا حد زیادی در پیشگیری از سرقت مؤثر است، از شهروندان خواست؛ ضمن عدم پارک خودرو در مکان‌های خلوت و تاریک در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.