• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

صعود نفت به رده ششم جدول لیگ برتر با شکست ماشین سازی در تبریز

  • کد خبر : 47897
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
صعود نفت به رده ششم جدول لیگ برتر با شکست ماشین سازی در تبریز

رویش زاگرس: هفته هشتم لیگ بیستم – استادیوم شهید سلیمانی/ پنجشنبه ۴ دی‌ماه ۹۹ – ساعت: ۱۵ ماشین سازی تبریز ۰ – نفت مسجدسلیمان ۱ گل: بهروز نوروزی‌فرد (۶۴) داور: محمدباقر پورباقر/ کمک داوران: حمیدرضا کنعانی و محسن سلطانی اخطار: مهدی مؤمنی، ایمان باصفا (ماشین سازی) – محمد بلبلی (نفت) بدون تماشاگر ماشین سازی تبریز: […]

رویش زاگرس: هفته هشتم لیگ بیستم – استادیوم شهید سلیمانی/ پنجشنبه ۴ دی‌ماه ۹۹ – ساعت: ۱۵

ماشین سازی تبریز ۰ – نفت مسجدسلیمان ۱

گل: بهروز نوروزی‌فرد (۶۴)

داور: محمدباقر پورباقر/ کمک داوران: حمیدرضا کنعانی و محسن سلطانی

اخطار: مهدی مؤمنی، ایمان باصفا (ماشین سازی) – محمد بلبلی (نفت)

بدون تماشاگر

ماشین سازی تبریز: محمدامین رضایی، بهمن سالاری (۷۵- میلاد خدایی‌اصل)، سیدمحمد حسینی، مهدی رستمی، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری (۶۵- فرشاد اسدی)، ایمان باصفا، اتابک زارعی (۹۰- حمید نعمتی)، اکبر آفاقی (۶۵- فرزاد محمدی)، مهدی مؤمنی و پیمان بابایی

سرمربی: سعید اخباری

نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، میثم تهیدست، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، سجاد جعفری (۹۰- مهران امیری)، محمدمهدی محبی (۸۲- محمد بلبلی)، عباس بوعذار (۷۶- فرید بهزادی کریمی) و ساسان حسینی (۹۰- مهدی ایزدی)

سرمربی: مجتبی حسینی

خلاصه بازی

ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان با تأخیر یک روزه مقابل هم قرار گرفتند تا در مسابقه‌ای که نیمه اول آن پخش تلویزیونی نداشت برای کسب سه امتیاز جدال کنند.

نفتی‌ها پس از غلبه بر فولاد خوزستان با انگیزه‌ی دشت اولین پیروزی خارج از خانه عازم تبریز شده و به دنبال گرفتن سه امتیاز از تیم ته جدولی ماشین‌سازی بودند. ماشین‌سازان نیز که از هفت مسابقه فقط دو امتیاز اندوخته داشتند، به خوبی واقف بودند که در صورت باختن این بازی خانگی بیش از پیش در معرض سقوط قرار خواهند گرفت و به همین دلیل نیاز به غلبه بر نفت مسجدسلیمان داشتند.

در نیمه اول یک بازی متعادل و پایاپای از سوی بازیکنان نفت و ماشین‌سازی ارائه شد و یاران دو تیم جانب احتیاط را در وفت نخست این دیدار رعایت می‌کردند. دو ضربه از پیمان بابایی و اکبر آفاقی به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان در ۴۵ دقیقه نخست ثمری نداشت و طرفین بدون گل راهی رختکن شدند.

شاگردان مجتبی حسینی در نیمه دوم آهنگ تهاجمی به خود گرفتند و بعد از طراحی چند حمله و به دست آوردن چند ضربه کرنر از روی یکی از همین ضربات کرنر به گل رسیدند و نوروزی‌فرد تیمش را در دقیقه ۶۴ پیش انداخت. ماشین‌سازی با دریافت این گل دست به تعویض‌هایی زد و برای تلافی گل خورده پیش کشید.

نفتی‌ها در دقیقه ۷۳ روی اشتباه مدافع ماشین‌سازی می‌رفتند که صاحب گل دوم شوند که با خوش‌شانسی میزبان این صحنه توسط دروازه‌بان تبریزی‌ها دفع شد، در دقیقه ۷۴ نیز شوت سجاد جعفری توسط رضایی مهار گردید و در دقیقه ۸۶ ضربه سر محمدی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

شرح گل

۰-۱ (نفت): کرنر ارسالی عباس بوعذار به مقابل دروازه ماشین‌سازی با ضربه سر بهروز نوروزی‌فرد مدافع پیش تاخته نفت مسجدسلیمان تکمیل شد و نفتی‌ها از میزبان تبریزی جلو افتادند.

در حاشیه

* این بازی ابتدا قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود که به دلیل بارش برف در شهرستان تبریز به تعویق افتاد و دو تیم عصر جمعه مقابل هم به میدان رفتند.

* در ابتدای مسابقه از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه جلوگیری شد، اما با رایزنی که صورت گرفت، نیمه دوم این بازی پخش شد.

* ظاهرا باشگاه ماشین‌سازی به دلیل افشاگری علیرضا منصوریان در شبکه سوم سیما که علیه مالک تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی مطرح شده بود تصمیم به ممانعت از حضور دوربین‌ها گرفته بود که پس از رایزنی این مشکل در نیمه دوم برطرف شد.

* ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان بدون بازیکن محروم در این مسابقه حاضر شدند.

* هوای تبریز برای این مسابقه آفتابی اما بسیار سرد و دمای آن ۳ درجه زیر صفر بود.

* در دقایق پایانی بازی پس از اینکه محمد بلبلی بازیکن بازیکن تعویضی نفت روی مهدی مؤمنی بازیکن حریف خطا کرد، مؤمنی با یک حرکت ناشایست ضربه‌ای به سینه بلبلی زد و بین بازیکنان دو تیم تنش ایجاد شد.

* داور مسابقه در وقت تلف شده یکی از مربیان تیم ماشین‌سازی را با کارت قرمز از روی نیمکت اخراج کرد.

* در پایان این بازی بین بازیکنان دو تیم درگیری ایجاد شد و صحنه‌های زشتی به وجود آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.