• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

حسن‌وند: نهادهای نظارتی ورود کنند؛ 
اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان به انتخاب داور آذری

  • کد خبر : 47879
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>حسن‌وند: نهادهای نظارتی ورود کنند؛ </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان به انتخاب داور آذری</span>

رویش زاگرس: نفت مسجدسلیمان نسبت به شیوه انتخاب داوران و اهدافی که پشت آن وجود دارد، معترض است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، کمیته داوران فدراسیون فوتبال باز هم از چهره های جوانی برای قضاوت در هفته هشتم بازی های لیگ برتر در دوره بیستم استفاده کرده و محمد باقر پورباقر به همراه حمیدرضا […]

رویش زاگرس: نفت مسجدسلیمان نسبت به شیوه انتخاب داوران و اهدافی که پشت آن وجود دارد، معترض است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، کمیته داوران فدراسیون فوتبال باز هم از چهره های جوانی برای قضاوت در هفته هشتم بازی های لیگ برتر در دوره بیستم استفاده کرده و محمد باقر پورباقر به همراه حمیدرضا کنعانی و محسن سلطانی دیدار دو تیم ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان را قضاوت خواهند کرد.

این موضوعی است که با با اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان روبرو شده و و مهران حسن‌وند مدیر رسانه‌ای تیم در گفتگویی با “ورزش سه” گفت: صحبت اول ما این است که چرا برای قضاوت بازی یک تیم آذربایجانی یک داور از استان همجوارش انتخاب کرده اند.

او سپس با اشاره به استفاده از داورهای پرتعداد در هشت هفته ابتدایی اضافه کرد: چیدمان های داوری بوی فضاهای انتخاباتی را می دهد و امیدواریم نهادهای نظاراتی حراست وزرات ورزش، حراست فدراسیون فوتبال و  همینطور کمیته انضباطی به بحث چیدمان های داوری ورود کنند. ورود ۱۴۰ داور به یکباره به لیگ برتر کار کارشناسی‌ای نیست. لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست و اگر اتفاقی برای تیمی بیفتد با توجه به هزینه های سرسام آور تیمداری در لیگ برتر، مشخص نیست که چه کسی می خواهد پاسخگو باشد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به برنامه فوتبال برتر و تهدید باشگاه ماشین سازی در اجازه ندادن به ورود دوربین ها اشاره کرد و حرف هایش را خاتمه داد:«ضمن این که اخیرا به خاطر برنامه فوتبال برتر و آقای میثاقی تهدید کرده اند که دوربین های صدا و سیما را به استادیوم راه نمی دهند، با توجه به انتخاب داور و راه ندادن دوربین‌ها، هر گونه اتفاق ناگواری در این مسابقه رخ دهد، مسئولیت مستقیم آن با مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان برگزاری مسابقات خواهد بود و باید پاسخگو باشند. به هر حال بهتر بود برای بازی در یک فضای جوی سرد و برفی که زمین هم لعزنده است، از یک داور با تجربه برتر استفاده می شد، نه این که داوری هم‌زبان برای یک تیم آذربایجانی قضاوت کند. امیدوارم نهادهای نظارتی به این موضوع چیدمان های انتخاباتی داوری ورود کنند و ترتیب اثر بدهند.»

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.