• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

علیرضا پوریان: ورزشگاه مسجدسلیمان بسیار مجهز تر از ورزشگاه های درود و یاسوج است

  • کد خبر : 4786
  • ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۸:۱۷

علیرضا پوریان، فعال سیاسی اصلاح طلب مسجد سلیمانی انجام نشدن بازی در مسجدسلیمان را به معنای نادیده گرفتن زحمات و تلاش یک ساله بازیکنان جوان،شایسته و گمنام نفت مسجد سلیمان دانست. دبیر ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مسجد سلیمان، با اشاره به انتقال محل بازی از مسجدسلیمان به اهواز گفت:جوانان پرشور و مردم ورزش دوست […]

علیرضا پوریان، فعال سیاسی اصلاح طلب مسجد سلیمانی انجام نشدن بازی در مسجدسلیمان را به معنای نادیده گرفتن زحمات و تلاش یک ساله بازیکنان جوان،شایسته و گمنام نفت مسجد سلیمان دانست.

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مسجد سلیمان، با اشاره به انتقال محل بازی از مسجدسلیمان به اهواز گفت:جوانان پرشور و مردم ورزش دوست مسجدسلیمان کسانی که در این امر کوتاهی کنند را هرگز نخواهند بخشید.

این فعال سیاسی همچنین از مسئولین استان و شهرستان خواست احساسات پاک مردم را جریحه دار نکنند.

پوریان افزود: سزاوار نیست در حالی که پیرزنان شهرمان نیز برای پیروزی تیم نفت آش نذری درست کرده اند و در گذشته ای نه چندان دور و در زیر موشک باران دشمن نیز بازی های مهمی در مسجدسلیمان برگزار شده، به بهانه نبود امکاناتی که خود مسئولین مقصر اصلی آن هستند، خیل علاقمندان به ورزش و تیم نفت را از همراهی تیمشان محروم کنند.

وی خاطر نشان کرد در شهری که تماشای بازی تیم نفت تنها تفریح جوانان است و برخی از ایشان حتی هزینه رفتن تا اهواز را نیز برای تشویق تیم شان ندارند، بردن بازی به اهواز خیانت به این شهر و مردمانش است.

پوریان با اشاره به این که ورزشگاه مسجدسلیمان بسیار مجهزتر از ورزشگاههای درود و یاسوج بوده که در آن ها بازی های مهمی برگزار شده،از مسئولین مربوطه خواست در مهلت باقی مانده نسبت به تجدید نظر در رأی صادره اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. احسنت

  2. آفرین برشما برادرخوب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.