• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

انتشار اسامي 18 نماينده مستعفي خوزستان

  • کد خبر : 4780
  • ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰

سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس با بیان این که استعفای نمایندگان استان خوزستان تحویل محمدرضا باهنر نائب رئیس دوم مجلس شده گفت: دلیل این استعفا علاوه بر کاهش اعتبارات استان خوزستان در لایحه بودجه سال 1393 انتقال آب از رود کارون به استان اصفهان بود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیئت رئیسه مجلس […]

سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس با بیان این که استعفای نمایندگان استان خوزستان تحویل محمدرضا باهنر نائب رئیس دوم مجلس شده گفت: دلیل این استعفا علاوه بر کاهش اعتبارات استان خوزستان در لایحه بودجه سال 1393 انتقال آب از رود کارون به استان اصفهان بود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به آخرین خبر از استعفای 18 نماینده استان خوزستان در مجلس گفت: این استعفا دست باهنر است و هنوز نه در مجلس اعلام وصول شده و نه پس گرفته شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از شوشان سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس در گفتگو با خبرنگار بولتن با بیان این که استعفای نمایندگان استان خوزستان تحویل محمدرضا باهنر نائب رئیس دوم مجلس شده گفت: دلیل این استعفا علاوه بر کاهش اعتبارات استان خوزستان در لایحه بودجه سال 1393 انتقال آب از رود کارون به استان اصفهان بود.

وی افزود: نمایندگان استان علاوه بر مخالفت شدید با انتقال آب خوزستان به اصفهان نسبت به اعتبارات استان نیز انتقادات جدی دارند و به همین دلیل استعفا دادند. نماینده اهواز در مجلس تصریح کرد: بعد از تقدیم استعفای ما نمایندگان استان، دوستان هئیت رئیسه مجلس این استعفا را نگه داشتند و اعلام وصول نکردند تا با کار کارشناسی این موضوع را بررسی کنند.

حسینی تاکید کرد: تاکنون نمایندگان استان با علی لاریجانی رئیس مجلس و همچنین غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس دیدار داشته و قرار است دیدارهایی با برخی از مسئولین دیگر انجام تا موضوع به صورت تفاهمی حل و فصل شود. وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد استعفای 18 نماینده استان خوزستان منتفی شود گفت: نه. فعلا چنین موضوعی مطرح نیست. پس از تقدیم لایحه بودجه به مجلس 18 نماینده مجلس استان خوزستان در روز 19 آذر به صورت دسته جمعی استفعا کردند.

اسامی 18 نمایندها استان خوزستان به شرح زیر است:

1- صید عیسی دارایی نماینده اندیمشک

2- اسماعیلی جلیلی نماینده مسجدسلیمان، هفتكل، لالي و انديكا

3- سید شریف حسینی نماینده اهواز

4- سید شکر خدا موسوی نماینده اهواز

5- ناصر سودانی نماینده اهواز

6- عبدالله سامری نماینده خرمشهر

7- عبدالله تمیمی نماینده شادگان

8- محمد باقر شریعتی نماینده بهبهان

9- حبیب آقاجری نماینده ماهشهر

10- جواد سعدون زاده نماینده آبادان

11- محمد سعید انصاری نماینده آبادان

12- سید راضی نوری نماینده شوش

13- سید حسین دهدشتی نماینده آبادان

14- سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر

15- ناصر صالحی نماینده دشت آزادگان

16- حجت الله درویش پور نماینده ایذه و باغملک

17- عباس کافی زاده نماینده دزفول

18- شمس الله بهمنی نماینده رامهرمز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. این تنها کار مثبت نماینده هاست و اگر نماینده مردم هستند باید تا آخر برای احقاق حق موکلین خود پای استعفا بایستند اگر هم نماینده حزب و گروه خاصی هم هستند که خود میدانند و مردم منتظر عمل آنها هستند با اینهمه فقر و محرومیت خوزستان اگر غیرتی هست باید پایداری کنند وقتی در خوزستان اینهمه بدبختی و قلاکت هست چه معنی داره پول نفت و گاز این استان بره در استانهای دیگر خرج رفاه بشه تا زمانیکه در خوزستان محرومیت وجود داره پول نفت و گاز باید فقط در خوزستان خرج بشه مگه بقیه درآمد ندارن؟ تا زمانیکه محرومیت در خوزستان هست نباید اجازه داده بشه قطره ای آب به یه استان دیگه بره خداوکیلی چه معنی داره؟

  2. درود برنماینده شجاع ما دکتر جلیلی خوشحال شدم بعضی ها نظراتی داده بودند که استعفا ندادی معلوم شد مرد هستی ..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.