• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
3

حسین عالی محمدی به یاد شهید ایمان قاضی سد مسجدسلیمان را فتح می کند

  • کد خبر : 47799
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
حسین عالی محمدی به یاد شهید ایمان قاضی سد مسجدسلیمان را  فتح می کند

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی قهرمان و رکوردار مسجدسلیمانی در جدیدترین اقدام خود قرار است سد مسجدسلیمان را با روپایی بیاد شهید ایمان قاضی فتح کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس طبق برنامه ریزی های انجام شده عالی محمدی قرار است فردا صبح با حضور در شهرستان اندیکا بوسیله روپایی در حرکتی نمادین و […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی قهرمان و رکوردار مسجدسلیمانی در جدیدترین اقدام خود قرار است سد مسجدسلیمان را با روپایی بیاد شهید ایمان قاضی فتح کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس طبق برنامه ریزی های انجام شده عالی محمدی قرار است فردا صبح با حضور در شهرستان اندیکا بوسیله روپایی در حرکتی نمادین و بیاد شهید ایمان قاضی این سد را طی کند. وی هدف خود از این اقدام را زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایجاد انگیزه برای جوانان این شهرستان محروم اعلام کرد.

حسین عالی محمدی ضمن تشکر از همکاری های مهندس قنبری معاون فرماندار مسجدسلیمان، شهرام اسدپور مسئول ورزش نماینده مسجدسلیمان، مدیرعامل سد مسجدسلیمان، رئیس حراست سد مسجدسلیمان جهت همکاری برای برگزاری این برنام هتشکر و قدردانی نمود. وی در پایان سخنان خود گفت: بی شک حمایت های ارزشمند دکتر داودی مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان از این جانب باعث رشد و تعالی همچننی زنده نگه داشتن نام مسجدسلیمان شده است که از ایشان کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.