• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا با حضور وزیر راه و شهرسازی + تصاویر

  • کد خبر : 47734
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا با حضور وزیر راه و شهرسازی + تصاویر

رویش زاگرس: جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار مسجدسلیمان و فرمانداران چهار شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جلسه مسائلی […]

رویش زاگرس: جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار مسجدسلیمان و فرمانداران چهار شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جلسه مسائلی همچون تعیین تکلیف بافت فرسوده، جاده میانبر مسجدسلیمان- اهواز، فرودگاه، جاده مواصلاتی اندیکا به چهارمحال و بختیاری و اصفهان، محور لالی-مسجدسلیمان، ترمیم جاده ورودی هفتکل و….بحث و بررسی شد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی از بافت فرسوده و فرودگاه مسجدسلیمان بازدید کرد. محمد اسلامی در آخرین برنامه سفر یک روزه خود به خوزستان، از بخش‌های مختلف شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد. وی در این بازدید از روند ساخت فرودگاه مسجدسلیمان مطلع شد و جزئیات آن را بررسی کرد. اسلامی همچنین در مسجدسلیمان از بافت فرسوده این شهرستان و بافت ناکارآمد شهری در مناطق مختلف دیدن کرد. وزیر راه و شهرسازی همچنین آخرین وضعیت سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در مسجدسلیمان را مورد ارزیابی قرار داد و از این مناطق دیدن کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.