• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

شرکت دکتر محسن رضایی در برنامه های اربعین حسینی (ع) مسجدسلیمان

  • کد خبر : 4767
  • ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از دفتر ارتباطات مردمی دکترحاج محسن رضایی در شهرستان مسجدسلیمان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز اربعین حسینی در شهرستان مسجدسلیمان حضور خواهند یافت. در اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی آمده است: شرکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی در جوار شهدای گمنام […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از دفتر ارتباطات مردمی دکترحاج محسن رضایی در شهرستان مسجدسلیمان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز اربعین حسینی در شهرستان مسجدسلیمان حضور خواهند یافت. در اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی آمده است: شرکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی در جوار شهدای گمنام با حضور هیأت های عزاداری شهرستان و بعد از آن دیدار با اهالی محلات و مناطق مختلف شهرستان از دیگر برنامه های تدارک دیده این دفتر در این دوره از سفر دکتر محسن رضایی می باشد. همچنین دکتر رضایی در ادامه سفر یک روزه خود ساعت دو بعد ازظهر روز اربعین در محله بی بیان با اهالی این منطقه دیدار خواهند داشت. در اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی به حضور ایشان در منزل آزاده هشت سال دفاع مقدس شهید بابا لطفی و ادای احترام یادگار هشت سال دفاع مقدس به مقام شامخ پیر آزادگان و رزمندگان مسجدسلیمانی و سپس حضور در گلزار شهدای نفتون اشاره شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 10
  1. سردار عزیز افتخار قوم با عزت بختیاری خوش آمدی به شهرت

  2. زنده باشی دکتر رضایی  ، امیدوارم مردم مظلوم مسجدسلیمان قدر و منزلت بزرگان مظلوم خود را بیشتر بدانند

  3. با سلام
    . گفته میشود که آقای رضائی در سفر اخیر به مسجدسلیمان به مناسبت درگذشت شاعر برجسته آقای نگهدار عیدی وندی و عرض تسلیت به خانواده وی ,با طایفه موری جلسه مهمی داشته است .این خبر اگر درست باشدمی تواند در نتیجه انتخابات آینده مجلس موثر خواهد بود خصوصا اینکه خبر رسیده آقای حسین ظاهری کاندیدای این طایفه نیز در جلسه حضور داشته و قبل از صحبت های آقای رضائی به وی خیرمقدم گفته از وی بخاطر حضور در مجلس گرامیداشت عیدی وندی تشکر نمود. دوستی دوباره طایفه پرجمعیت موری با خانواده رضائی در تعیین سرنوشت شهر و انتخابات آینده مجلس بسیار مهم است.چه ایل موری از کاندیدای رضائی حمایت کند و چه رضائی از کاندیدای موری حمایت کند.

  4. من که فکر نمیکنم دوستی ظاهری و رضایی دوام داشته باشه اگر چه میگن بعد از سالها همدیگه رو در آغوش گرفتن و
    در صحبتهاشون از همدیگه تعریف و تمجید کردن اما خیلی ها همدیگه رو در بغل میگیرن و در همون حال اگه چاقو در دست داشته باشن به پشت هم فرو میبرن. این دوستی سیاسی دوام نمیاره و دوباره برمیگردن به سنگرهای قدیمیشون و باهم میجنگن.آینده مال رضایی و ظاهری نیست.بهتره که نه رضایی خودشو خسته کنه و زحمت سفر به مسجدسلیمان رو بکشه نه ظاهری.آینده مال کسای دیگه ایه که برنامه هاشون رو خیلی وقته چيدن .فکر وسیاست جای دیگه ایه نه پیش بضي آقايون.

  5. یار امام،امین رهبری و سردار قوم لر خوش آمدی به زادگاهت. دیروز چه شکوهی داشت اربعین،امام جمعه مسجدسلیمان و دکتر رضایی در کنار هم،بله درست است،ایشان در جلسه با برادران موری حضور یافت،به دیدار خانواده شهید بابا لطفی رفت،ادای احترام کرد به شهدای نفتون و به دیدار مردم بی بی یان رفت.

  6. فاتح سپاه اسلام و سردار رشید بختیاریی جناب دکتر حاج محسن رضایی مقدمتان گلباران. روز اربعین بسیار شکوهمند بود.عزاداری عالی و از طرف دیگر دیدار صمیمی دکتر رضایی با امام جمعه مسجدسلیمان و مردم نشان از حکایتی جدید داشت.دعا میکنیم این ار تباط مسولان با هم خصوصا افراد شاخص کوتاه مدت نباشد.

  7. ضمن خوش امد به دکتر رضایی.اگر ارتباط بیشتر بین امام جمعه محترم و دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام صورت بگیرد بدون شک مسجدسلیمان متحول خواهد شد.روز اربعین و این همدلی را به فال نیک میگیریم. امید واریم دیگران مانع نشوند. اما گلایه از برخی مسولین و…مسجدسلیمانی که سرد برخورد کردند هنگام ورود آقای رضایی.تشکر از امام جمعه که با استقبال گرم از محسن رضایی دهان خیلی ها رو بستن.

  8. حضور سردار آقامحسن گرامی باد. قطا ارتباط نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان با دبیر تشخیص مصلحت نظام میتواند منشا برکات در شهر گردد .شرکت رضایی در مراسم اربعین و استقبال امام جمعه از ایشان نوید بخش بود. اگر مناسبت های دیگر هم باشند در کنار هم عالی میشود. میشود از رضایی دعوت شود در رابطه با اقتصاد مقاومتی سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه مسجدسلیمان با شد.

  9. امام جمعه،نماینده،فرماندارو… اگر برایحل مشکلات شهر ارتباط داشته باشند با شخصیت های ملی همچون محسن رضایی و برعکس، میشود امیدوار بود به برطرف شدن مشکلات مسجد سلیمان.

  10. ازبرنا مه ریزی های خوب و مردمی دفترارتباطات دکترحاج محسن رضایی در مسجدسلیمان به خاطر برگزاری این برنا مه های ارزشمند تشکر می کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.