• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان:
سه واحد صنفی دفتر پیشخوان در مسجدسلیمان به علت تخطی از دستورالعمل های کنترل کرونا پلمب شدند

  • کد خبر : 47619
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>سه واحد صنفی دفتر پیشخوان در مسجدسلیمان به علت تخطی از دستورالعمل های کنترل کرونا پلمب شدند</span>

رویش زاگرس: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، سه واحد صنفی دفتر پیشخوان به علت تخطی از دستورالعمل های کنترل کرونا توسط واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت مسجدسلیمان و اداره اماکن شهرستان پلمب شدند. دکتر شایسته شمی پور در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با […]

رویش زاگرس: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، سه واحد صنفی دفتر پیشخوان به علت تخطی از دستورالعمل های کنترل کرونا توسط واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت مسجدسلیمان و اداره اماکن شهرستان پلمب شدند. دکتر شایسته شمی پور در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود:

در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بازرسان مرکز بهداشت به همراه اداره اماکن اقدام به پلمب سه واحد صنفی دفتر پیشخوان نمودند. سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان افزود: نیروهای بهداشت محیط مرکز بهداشت به صورت روزانه از اصناف مختلف بازرسی و بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و سایر نکات بهداشتی نظارت می‌کنند.

شمی پور با دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: مردم از ترددهای غیرضروری در خیابان‌ها و به خصوص مرکز شهر پرهیز و در رفت‌وآمد های خود نیز حتما از ماسک استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.