• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

بیانیه جبهه انقلاب فرهنگی مسجدسلیمان در پی شهادت مظلومانه شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران

  • کد خبر : 47470
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

 در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده جبهه انقلاب فرهنگی مسجدسلیمان بیانیه صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی ولاتحسبن الذین قتلوافی سبیل الله امواتابل احیاء عندربهم یرزقون/ فَلَا تَهِنُواْ وَتَدْعُواْ إِلَی السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَن یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ‏ پس سستی نورزید،تا به سازش […]

 در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده جبهه انقلاب فرهنگی مسجدسلیمان بیانیه صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
ولاتحسبن الذین قتلوافی سبیل الله امواتابل احیاء عندربهم یرزقون/
فَلَا تَهِنُواْ وَتَدْعُواْ إِلَی السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَن یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ‏
پس سستی نورزید،تا به سازش دعوت کنید،با اینکه شما برترید و خداوند با شماست و هرگز چیزی از (پاداش) اعمالتان را کم نمی‏‌کند.
بار دیگر دستان جنایتکار شبکه منحوس و تروریستی عبری،عربی و امریکایی به خون یکی از دانشمندان عزیز ویکی تلاشگران عرصه علم و دانش آغشته شد و برگی دیگر بر کتاب جنایات امریکا و صهیونیسم خونخوار و جنایت پیشه اضافه کرد.
این اقدامات ثابت کرد تروریسم بین المللی و جنتلمن های به اصطلاح دیپلمات غربی همان آدمکش های حرفه ای هستند که پشت میزهای مذاکره رُل گفتگوی دیپلماتیک رابازی میکنندو پشت پرده نقشه های تروردانشمندان ایران اسلامی راطراحی میکنند.
شهادت سرداران بزرگ اسلام بخصوص آخرین شهیدترور،شهیدمحسن فخری زاده گرچه دلهای ما راداغدار کرد،امادراین برهه که برخی خودفروختگان داخلی پس ازجنایات ترامپ ملعون و خلف وعده سران غربی در مذاکرات اخیر،با توطئه فشار و گرانی بر مردم دوباره ساز مذاکره و روابط دیپلماتیک را کوک کردند،نشان دادکه هرگز نباید با دشمنان ملت سر سوزنی از سر سازش وارد شد و هر کس از وعده های الهی تخلف کند به خسارتی عظیم دچار خواهد شد واین نقشه راه راخداوند متعال اینگونه طرح فرمود؛فَلَا تَهِنُواْ وَتَدْعُواْإِلَی السَّلْمِوَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَن یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ‏(محمد۳۵)
پس سستی نورزید، تا به سازش دعوت کنید، با اینکه شما برترید و خداوند با شماست و هرگز چیزی از (پاداش) اعمالتان را کم نمی‏‌کند.
یقینا در این مسیر فشار و تهدید و ترور،راه ملت ما مشخص است ،آنجا که امام عظیم الشانمان فرمود؛
با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند،و زنده ماندنش به این خونریزیهاست.بریزید خونها را؛زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشیدمارا؛ ملت ما بیدارتر می شود.ما ازمرگ نمی ترسیم؛و شما هم از مرگ ماصرفه ندارید.دلیل عجز شماست که در سیاهی شب،متفکران ما را می کشید.
در این مسیر شهادت راه ملت ما مشخص است ودستورکار مسئولین ما روشن است و آن انتقام خون شهدا و مقاومت در برابر خواسته های استکبار است، توصیه میکنیم به ساده لوحان داخلی و برخی غرب زدگان فاسد هرگونه تخطی از کلام الهی و راه امام و رهبری عزیزمان،خیانت به ملت است و جبهه منسجم انقلاب در مقابل این توطئه ها ساکت نخواهد نشست و هیچ گونه سازشی را بر نخواهد تابید.
یقین داریم به زودی به فضل الهی این فشارهای ناجوانمردانه بر ملت ما با عنایت خداوند متعال وبا اهدای خون شهدایمان بی اثر خواهد شد.

والسلام
جبهه انقلاب فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.