• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

نفت مسجدسلیمان بر مدار تساوی/ پرسپولیس ۰ نفت ۰

  • کد خبر : 47459
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
نفت مسجدسلیمان بر مدار تساوی/ پرسپولیس ۰ نفت ۰

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته سوم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه ۶ آذرماه ۹۹ – ساعت ۱۶:۳۵ نفت مسجدسلیمان ۰ – پرسپولیس تهران ۰ داور: اشکان خورشیدی/ کمک داوران: علیرضا ایلدروم و هادی طوسی اخطار: محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی (نفت)/ بدون تماشاگر نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، میثم تهیدست، […]

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته سوم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه ۶ آذرماه ۹۹ – ساعت ۱۶:۳۵
نفت مسجدسلیمان ۰ – پرسپولیس تهران ۰
داور: اشکان خورشیدی/ کمک داوران: علیرضا ایلدروم و هادی طوسی
اخطار: محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی (نفت)/ بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، میثم تهیدست، مصطفی نائیج پور، محمدمهدی احمدی، سجاد جعفری، محمد بلبلی (۸۱- عباس بوعذار)، محمدمهدی محبی (۷۰- فرید بهزادی کریمی)، نیما انتظاری و ساسان حسینی (۸۷- مهران امیری)
سرمربی: مجتبی حسینی

پرسپولیس تهران: حامد لک، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، میلاد سرلک (۴۷- احسان پهلوان)، احمد نوراللهی، بشار رسن (۷۸- علی شجاعی)، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی عبدی (۷۸- آرمان رمضانی)
سرمربی: یحیی گل‎‌محمدی (محروم از نیمکت)

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان در آخرین بازی امروز لیگ پذیرای مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات شد و این بازی مهم فرصت مناسبی بود تا بازیکنان جدید نفت عیار فنی خود را به نمایش بگذارند. پرسپولیس نیز که هفته قبل با یک گل نفت آبادان را شکست داده، این بار به مسجدسلیمان سفر کرده بود تا مقابل دومین نماینده خوزستان هم به پیروزی برسد و از قافله مدعیان لیگ عقب نماند.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان در نیمه اول باانگیزه زیادی در میدان ظاهر شدند و با دوندگی فراوان سعی در تحت فشار گذاشتن تیم تهرانی داشتند. نفتی‌ها در دقیقه ۱۴ با ضربه سر مصطفی نائیج‌پور دروازه پرسپولیس را تهدید کردند که توپ به خارج رفت. در دقایق ۲۳ و ۲۸ نیز شوت‌های سجاد جعفری و ساسان حسینی توسط حامد لک مهار شد. قرمزپوشان تهرانی هم پس از اینکه یکبار با شوت مهدی عبدی دروازه نفت را تهدید کردند، در دقیقه ۳۸ صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما این پنالتی را سیامک نعمتی به تیر عمودی زد و بهترین بخت گلزنی پرسپولیس در نیمه اول از دست رفت.

نیمه دوم نیز با دوندگی زیاد بازیکنان نفت مسجدسلیمان همراه بود و پرسپولیسی‌های باتجربه نیز با انجام تعویض‌هایی در بخش تهاجمی به دنبال عبور از سد محکم نفتی‌ها بودند. این نیمه فرصت‌های گلزنی زیادی نداشت و بهترین بخت پرسپولیس در دقیقه ۹۰ با واکنش خوب احمد گوهری دفع شد تا مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و امتیازات تقسیم شود.

در حاشیه
* گروهی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان با حضور روی تپه‌ها و ساختمان‌های اطراف ورزشگاه به تشویق تیم‌شان مشغول بودند.
* پس از بخشیده شدن محرومیت مجتبی حسینی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، این مربی توانست از روی نیمکت تیمش را هدایت کند.
* یحیی گل‌محمدی به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه قبلی، از همراهی پرسپولیس در این بازی محروم بود و مسابقه را از روی سکوها تماشا می‌کرد.
* در پایان نیمه اول مجتبی خورشیدی در واکنش به اعتراضات سرمربی نفت مسجدسلیمان به سرمربی نفت تذکر داد و اعلام کرد در صورت ادامه روند وی را از زمین اخراج خواهد کرد.
* در نیمه دوم این دیدار بشار رسن و نیما انتظاری با یکدیگر جر و بحث کردند.
*اشکان خورشیدی در اواسط نیمه دوم به یکی از نیمکت نشینان نفت مسجدسلیمان اخطار داد.
* عباس بوعذار بازیکن سابق فولاد خوزستان که اخیرا به نفت مسجدسلیمان پیوسته است، در دقیقه ۸۱ به میدان رفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.