• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

مادر بی سرپناه با سه فرزند دختر خود دلشوره جمعه ای را دارد که قرار است باران ببارد! + تصاویر

  • کد خبر : 47449
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
مادر بی سرپناه با سه فرزند دختر خود دلشوره جمعه ای را دارد که قرار است باران ببارد! + تصاویر

رویش زاگرس/سعید مرادی: در حوادث طبیعی گاهی افراد بسیاری آسیب می بینند اما بعضی وقت ها بعضی انسان ها در این بلایا دچار سختی های مضاعف می شوند و همه زندگی ‌اشان تحت تاثیر قرار می گیرد و نمی دانند با دست خالی چگونه تاب آورده و به که پناه آورند… سیل، زلزله و هر […]

رویش زاگرس/سعید مرادی: در حوادث طبیعی گاهی افراد بسیاری آسیب می بینند اما بعضی وقت ها بعضی انسان ها در این بلایا دچار سختی های مضاعف می شوند و همه زندگی ‌اشان تحت تاثیر قرار می گیرد و نمی دانند با دست خالی چگونه تاب آورده و به که پناه آورند… سیل، زلزله و هر بحران دیگری که یک منطقه را فرامی‌گیرد،نیازهای اجتماعی، فردی و فرهنگی افراد گرفتار، دوچندان می‌شود…

به دنبال بارش‌های اخیر در سطح استان خوزستان، آب‌گرفتگی در مناطق مختلف شهرستان مسجدسلیمان از جمله منطقه نفتک این شهرستان باعث شد یک خانواده شامل مادر و سه فرزند دختر خود به دلیل آبگرفتگی خانه اش متحمل خسارات فراوانی شود.

وی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: متولد سال ۱۳۶۴ و سه فرزند دختر ۱۵، ۸ و ۵ ساله دارم. اگر همسایه ها نبودند معلوم نبود در بارندگی اخیر سرنوشت خود و فرزندانم به کجا می کشید! وی می گوید سرپرست خانواده هستم و از هیچ جایی حمایت نمی شوم. در سیل اخیر تمام زندگی ام از بین رفت طی چند روز گذشته میان ادارات و نهادهای مختلف سرگردان بودم اما تا امروز دردی از هزاران درد من دوا نشده است!

وی ادامه داد: پس از بارندگی اخیر تمام وسایل برقی ام سوخت، کنتور برق از جا درآمد و درون حیاط افتاد. مسئولان وقتی شرایط را دیدند گفتند ممکن است خطر جانی شما را تهدید کند و قول دادند مکانی را برای من اجاره کنند. چند روزی در مکانی که هلال احمر تدارک دیده بود را به همراه سه فرزندم سر کردیم اما بیش از این نمی شد آن جا ماند و امروز مجدداً به خانه ی مخروبه ای که من در آن اجاره نشین هستم (البته به دلیل شرایط مالی صاحبخانه از من اجاره ای دریافت نمی کند) بازگشته ام تا حداقل همین چند قلم جنسی که از زندگی ام باقی مانده است در امان باشد…

وی ادامه داد: مسئولین بیایند و وضعیت من را ببینند. بدون بارندگی هم شرایط زندگی در این مکان دیگر وجود ندارد و بی شک با بارندگی مجدد زندگی من و خانواده ام به خطر خواهد افتاد اما چاره ای ندارم تا ببینم مسئولین به داد ما خواهند رسید یا خیر؟

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس همین جند روز پیش بود که خانه زن بندرعباسی تخریب و او اقدام به خودسوزی کرد. بازتاب گسترده این موضوع در فضای مجازی، باعث شد درد این بانوی بندرعباسی به گوش مسئولان برسد و البته وعده هایی نیز برای حل مشکل ایشان داده شد… فراموش نکنیم اتفاق مشابه ای در خرداد امسال برای یک معلم مسجدسلیمانی رخ داد که البته و متاسفانه همچون بانوی دردمند بندرعباسی شانس به او رو نکرد و ایشان جان به جان آفرین تسلیم نمود و متاسفانه نه صدایی از کسی برخاست و نه شاهد انتشار پست ها، ابراز همدردی از سوی دلسوران، سلبریتی ها و توئیت های مقامات و سیاسیون…. برای این معلم زجر کشیده بودیم!

و اما امروز یک خانواده دردمند دیگر مسجدسلیمانی با مشکلات عدیده ای که دارد و با سه فرزند دختر بی سرپناه دلشوره جمعه ای را دارد که قرار است باران ببارد. شاید با این نوشته یک جوانمرد پیدا شود و مشکل این خانواده را حل کند! نشانی و تلفن تماس این خانواده نزد ما محفوظ است.

لازم به ذکر است در بارندگی اخیر در مسجدسلیمان به دلایل مختلف همچون عدم لایروبی دره ها، جوی ها و مسیل ها، ساخت و سازهای غیرمجاز و بی قاعده، باعث ابگرفتگی خانه های تعدادی از شهروندان در مناطق مختلف همچون نفتک، ریل وی، تپه رانشی، محلات بازار چشمه علی، حسین قصاب و… بودیم. قطعاً ستاد مدیریت بحران برای بارندگی های پیش رو چاره اندیشی کرده باشد!

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.