• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

حسین عالی محمدی،پسر تمام نشدنی مسجدسلیمان افتخار تازه ای برای ورزش این شهرستان به ارمغان آورد

  • کد خبر : 47434
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
حسین عالی محمدی،پسر تمام نشدنی مسجدسلیمان افتخار تازه ای برای ورزش این شهرستان به ارمغان آورد

رویش زاگرس: پسر تمام نشدنی مسجدسلیمان افتخار تازه ای برای ورزش این شهرستان به ارمغان آورد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی قهرمان و رکوردار مطرح مسجدسجدسلیمانی در تازه ترین اقدام خود با حضور رضایی مسئول ثبت رکوردهای کشور در تهران هزار متر حمل توپ به صورت دو را در ۶ دقیقه […]

رویش زاگرس: پسر تمام نشدنی مسجدسلیمان افتخار تازه ای برای ورزش این شهرستان به ارمغان آورد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی قهرمان و رکوردار مطرح مسجدسجدسلیمانی در تازه ترین اقدام خود با حضور رضایی مسئول ثبت رکوردهای کشور در تهران هزار متر حمل توپ به صورت دو را در ۶ دقیقه و ۲۰ ثانیه انجام داد و موفق شد رکوردی تازه از خود بر جای بگذارد . وی در گفتگو با خبرنگار ما این افتخار آفرینی را به همکاران خود در پتروشیمی مسجدسلیمان و دکتر داودی مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان تقدیم کرد. حسین عالی محمدی قرار است فردا به یک رکورد تازه حمله کند و بیشترین ضربه سر با توپ بیس بال را در یک دقیقه انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی رکوردار ملی کشور مدتی پیش با هدف معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان خوزستان همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری دور ایران با دوچرخه با پشت سر گذاشتن حدود ۶ هزار کیلومتر رکابزنی کرد. همچنین وی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت، فتح دیوار چین و… را با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وی همچنین فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری از شهرستان چالوس تا مسجدسلیمان را با پای پیاده با هدف صلح و دوستی و مبارزه با مواد مخدر طی کرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.