• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
از ۸ صبح فردا ۱ آذرماه کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان مسدود خواهد شد/ ممنوعیت خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان

  • کد خبر : 47394
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

رویش زاگرس: با اعلام دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان به مدت دو هفته مسدود خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرماندار مسجدسلیمان گفت: بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا و ابلاغ مصوبات آن به سراسر کشور با در نظر گرفتن وضعیت شهرستان ها، مسجدسلیمان به عنوان شهرستان دارای […]

رویش زاگرس: با اعلام دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان به مدت دو هفته مسدود خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرماندار مسجدسلیمان گفت: بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا و ابلاغ مصوبات آن به سراسر کشور با در نظر گرفتن وضعیت شهرستان ها، مسجدسلیمان به عنوان شهرستان دارای وضعیت نارنجی معرفی شد. وی ادامه داد:
در همین راستا سی و یکمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان هم عصر امروز(جمعه)با حضور اعضاء شورای تامین و همچنین مدیران ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید.

وی گفت:در چند مدت گذشته وضعیت شهرستان فوق قرمز اعلام که خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد اوضاع شهرستان از فوق قرمز به نارنجی تبدیل شد.
وی ادامه داد: بنابر تصمیم ستادملی کرونا،شهرستان مسجدسلیمان دارای وضعیت نارنجی است و محدودیت های جدید به مدت دو هفته از فردا ۱ آذر در این شهرستان اعمال می شود و در همین راستا از فردا کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسدود و هیچ خودروی بومی با پلاک ۲۴ص اجازه خروج و خودروهای غیربومی هم در این مدت اجازه ورود به شهرستان نخواهند داشت و در صورت مشاهده،۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد:در خصوص فعالیت اصناف نیز همچنان محدودیت فعالیت وجود دارد و ساعت ۱۸ پایان فعالیت اصناف در شهرستان خواهند بود و مشاغلی همچون آرایشگاه های مردانه و زنانه،کافه رستوران ها،باشگاه های ورزشی،چمن های مصنوعی،عرضه کنندگان دخانیات،تالارهای پذیرایی،مدارس و مراکز آموزشی(فقط بحث آموزش) و کلیه آزمون های حضوری تعطیل خواهند بود.
وی در پایان عنوان کرد:با توجه به وضعیت نارنجی،حضور پرسنل ادارات مختلف شهرستان مسجدسلیمان هم در این مدت بصورت یک دوم یا ۵۰ درصد خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.