• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

جوابیه روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ارتباط با انتقاد عضو شورای شهر مسجدسلیمان مبنی بر بی توجهی به سالن جانبازان این شهرستان

  • کد خبر : 47388
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
جوابیه روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ارتباط با انتقاد عضو شورای شهر مسجدسلیمان مبنی بر بی توجهی به سالن جانبازان این شهرستان

رویش زاگرس: در پی مصاحبه روح الله جلیلی عضو شورای شهر مسجدسلیمان و انتقاد ایشان از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان مبنی بر بی توجهی به سالن حانبازان این شهرستان روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان جوابیه ای منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن جوابیه بدین […]

رویش زاگرس: در پی مصاحبه روح الله جلیلی عضو شورای شهر مسجدسلیمان و انتقاد ایشان از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان مبنی بر بی توجهی به سالن حانبازان این شهرستان روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان جوابیه ای منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن جوابیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

مدیر محترم پایگاه خبری رویش زاگرس

با سلام

در ارتباط با خبر منتشر شده در آن پایگاه خبری با عنوان باید با مقصران بی توجهی به سالن ورزشی جانبازان منطقه مالجونکی مسجدسلیمان برخورد شود از قول رئیس شورای شهر مسجدسلیمان  بنا بر قانون مطبوعات جوابیه این اداره کل در همان صفحه منتشر شود.

در خصوص خبر منتشره در فضای مجازی و بعضی سایت های خبری این شهرستان در ارتباط با سالن جانبازان مواردی به استحضار  مردم شریف مسجدسلیمان و عضو محترم شورای شهر می رساند:
۱- دلیل اصلی مشکلات به وجود آمده برای سالن ورزشی جانبازان در محله مال جونکی شرایط بسیار اسفبار پیرامون آن شامل پل ورودی منطقه و محل جمع آوری زباله جنب درب ورودی سالن و همچنین ناامنی مسیر به دلیل حضور متکدیان و معتادان در آن محل میباشد، که در چند سال اخیر موجب گردید افرادعادی و حتی جامعه مغزز ایثارگران برای انجام امور ورزشی تمایلی به حضور در سالن مذکور نشان ندهند.رفع این مشکلات از وظایف ذاتی شورای شهر و شهرداری میباشد که علی رغم پیگیری مستمربنیاد شهید متأسفانه هیچ گونه اقدامی در چند سال اخیر صورت تا کنون صورت نپذیرفته است. ۲-سالن مذکور در سال ۱۳۷۵ در سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان از طریق ستاد اجرائی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان تامین اعتبار و احداث گردیده است.و تاکنون پروانه بهره برداری ورزشی برایش صادر نشده است. سالن نیمه تمام است و به دلیل جا نمایی نامناسب در آن زمان و نداشتن اعتبار لازم و ردیف بودجه در این زمینه شرایط نگهداری آن از لحاظ نیروی انسانی و نگهداری سالن غیر ممکن بوده است.
۳- بنیاد شهید در زمان سرقت وسایل در کوتاهترین زمان ممکن مراتب را پیگیری وبه مراجع انتظامی و قضایی ارجاع نمود، و پرونده هم اکنون در دادسرای شهرستان جاری و سارقین شناسائی گردیده است ‌.
۴-مشکلات سالن به اداره کل استان و نهادمرکزی ارسال گردید و معاون مدیرکل پشتیبانی بنیاد مرکز به استان وشهرستان مسجدسلیمان سفر کردند واز نزدیک هم پرونده قضایی و هم مشکلات موجود را از نزدیک رصد نمودند .که در نهایت از بنیاد مرکز مجوز تهاتر ویا فروش و یا اجاره سالن به بخش خصوصی را صادر که پس از دریافت سند از ادارات مرتبط سالن پس از طی مراحل قانونی به فروش و یا اجاره داده می شود.ضمنا پیگیری این موضوع انجام ولی بدلیل شیوع بیماری کرونا استقبالی از مزایده فروش و یا اجاره صورت پذیرفت.
۵- درپایان لازم است اهتمام ویژه از سوی اعضای محترم شورای شهر و همچنین شهردار محترم برای ساماندهی سریع محل بویژه مسیر دسترسی و تردد به مجموعه ورزشی و جمع آوری متکدیان و معتادان صورت پذیرد.
۶- ان شاءالله همه ادارات مرتبط باهم برای رفع مشکلات سالن ورزشی شهرستان تلاش مضاعف و جهادی انجام نماییم.

روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.