• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

دومین تساوی نفت در مسجدسلیمان رقم خورد/ نفت مسجدسلیمان۱ سایپا۱

  • کد خبر : 47379
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته اول لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۹ – ساعت ۱۶:۳۵ نفت مسجدسلیمان ۱ – سایپا تهران ۱ گل: ساسان حسینی (۳۹) برای نفت – حسین مالکی (۵۱) برای سایپا داور: پیام حیدری/ کمک داوران: مهدی الوندی و حمید سبحانی اخطار: ساسان حسینی، بهروز نوروزی‌فرد، میثم تهیدست (نفت) […]

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته اول لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۹ – ساعت ۱۶:۳۵
نفت مسجدسلیمان ۱ – سایپا تهران ۱
گل: ساسان حسینی (۳۹) برای نفت – حسین مالکی (۵۱) برای سایپا
داور: پیام حیدری/ کمک داوران: مهدی الوندی و حمید سبحانی
اخطار: ساسان حسینی، بهروز نوروزی‌فرد، میثم تهیدست (نفت) – محمدرضا سلیمانی، عارف حاجی‌عیدی (سایپا)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج پور، میثم تهیدست، بهروز نوروزی فرد، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، مهران امیری، فرید بهزادی کریمی (۸۸- عباس عسکری)، محمدمهدی محبی (۶۷- محمد بلبلی) و ساسان حسینی (۸۸- مهدی نیایش‌پور)
سرمربی: مجتبی حسینی (محروم از نیمکت)

سایپا تهران: محمدحسین اکبر منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری (۷۵- امیرعلی صادقی و ۹۰- عارف حاجی‌عیدی)، حسین کامیاب (۷۵- مهیار جباری)، حسین ماهینی (۶۲- سعید محمدفر)، محمدرضا سلیمانی، سید ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی، محمدصادق بارانی (۹۰- مهرداد حیدری) و حسین مالکی
سرمربی: ابراهیم صادقی

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان و سایپا تهران در شرایطی مقابل هم به میدان می‌رفتند که هر ۲ تیم در هفته اول نتیجه مشابهی برابر تیم‌های مدعی لیگ گرفته بودند. نفتی‌ها در تبریز از تراکتور امتیاز گرفته و سایپایی‌ها در تهران با پرسپولیس به تساوی رسیده بودند و همین موضوع سبب می‌شد که یاران نفت و سایپا با روحیه خوبی آماده این بازی شوند.

پس از اینکه دقایق ابتدایی مسابقه سپری شد، بازیکنان نفت تسلط بیشتری بر توپ و میدان پیدا کردند و با طراحی حملاتی از جناحین در پی سافتن روزنه‌ای به سمت دروازه سایپا بودند که این مهم در دقیقه ۳۹ محقق شد و ساسان حسینی برای نفت گلزنی کرد تا نیمه اول با همین گل بسود نفتی‌ها تمام شود.

در نیمه دوم، سایپایی‌ها با انگیزه زیادی در میدان ظاهر شدند و به دنبال گل تساوی بودند که این اتفاق خیلی زود افتاد و حسین مالکی شش دقیقه پس از آغاز این نیمه کار را به تساوی کشید تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

در ادامه بازی، مربیان نفت و سایپا در ترکیب تیم‌هایشان تعویض‌هایی انجام دادند، اما تغییری در نتیجه این دیدار بوجود نیامد و طرفین با تساوی یک – یک از میدان خارج شدند.

شرح گل‌ها
۱-۰ (نفت): پاس محمدمهدی محبی در محوطه جریمه‌ی سایپا به ساسان حسینی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای روپا به زاویه سمت راست دروازه‌ی تیم میهمان گل اول بازی را برای نفت به ثمر رساند.

۱-۱ (سایپا): رضا جعفری از منطقه چپ خط دفاعی نفت مسجدسلیمان به درون محوطه جریمه پیش رفت و پاس به عقب این بازیکن با شوت زمینی حسین مالکی تبدیل به گل مساوی شد.

در حاشیه
* ورزشگاه شهید بهنام محمدی قبل از بازی ضدعفونی شد تا مهیای انجام این مسابقه گردد.
* مجتبی حسینی سرمربی و مجید محافظت‌کار مربی تیم نفت مسجدسلیمان بدلیل محرومیت انضباطی اجازه‌ی نشستن روی نیمکت را نداشتند.
* در دقایق پایانی نیمه نخست بین نیمکت دو تیم بحث‌هایی پیش آمد که داور مداخله کرد.
* تیم نفت مسجدسلیمان که در بازی مقابل تراکتورسازی فقط ۴ بازیکن ذخیره داشت، امروز با ۹ بازیکن ذخیره و لیست کامل بیست نفره به میدان رفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.