• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11716اخبار امروز : 0
1

رییس صنعت،معدن و تجارت اندیکا
نظارت و بازرسی بر بازار تشدید و در دستور کار قرار گرفت

  • کد خبر : 47214
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رییس صنعت،معدن و تجارت اندیکا</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>نظارت و بازرسی بر بازار تشدید و در دستور کار قرار گرفت</span>

رویش زاگرس: رییس صنعت،معدن و تجارت اندیکا از تشدید نظارت و بازرسی مستمر در سطح بازار خبر داد. روح الله ظاهری در گفتگو با  پایگاه خبری رویش زاگرس اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده های احتمالی و کنترل بازار نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با شدت بیشتری دنبال و پیگیری […]

رویش زاگرس: رییس صنعت،معدن و تجارت اندیکا از تشدید نظارت و بازرسی مستمر در سطح بازار خبر داد. روح الله ظاهری در گفتگو با  پایگاه خبری رویش زاگرس اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده های احتمالی و کنترل بازار نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با شدت بیشتری دنبال و پیگیری خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت،عدم صدور فاکتور و … با همکاری اداره تعزیرات حکومتی برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

وی ادامه داد: کمبود کالاهای اساسی در سطح بازار رصد و با توجه به تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان مقدار کالاهای تخصیص داده شده جذب و توزیع خواهد شد و پیگیری های لازمِ در دستور کار و با جدیت دنبال خواهد شد.

ظاهری در ادامه خاطر نشان کرد: مردم عزیز شهرستان اندیکا نگران تامین روغن خوراکی مورد نیاز مصرف خانوار خود نباشند چرا که با پیگیری های به عمل آمده در نقاط مختلف شهرستان روغن خوارکی جامد و مایع در حال توزیع می باشد و در هفته آینده با هماهنگی های به عمل آمده نیز توزیع روغن را خواهیم داشت لذا شهروندان محترم با پرهیز از شایعات به میزان مصرف خانوار خود خریداری و از احتکار خانگی جلوگیری کنند و در این خصوص هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی می توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به واحد بازرسی و نظارت اداره صمت اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.