• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
با وجود این که مسجدسلیمان جزو شهرهای فوق پرخطر کرونا است اما همچنان مردم این شهرستان آگهی‌های ترحیم نصب می کنند و کاروان‌های مراسم نیز برقرار است

  • کد خبر : 47164
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>با وجود این که مسجدسلیمان جزو شهرهای فوق پرخطر کرونا است اما همچنان مردم این شهرستان آگهی‌های ترحیم نصب می کنند و کاروان‌های مراسم نیز برقرار است</span>

رویش زاگرس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعمال محدودیت‌های شدید و تعطیلی در مسجدسلیمان از روز دوشنبه، گفت: اگر شهر دیگری در خوزستان نیز جزو شهرهای فوق بحرانی قرار بگیرد، این محدودیت‌ها را برای آن شهر نیز اعمال خواهیم کرد.  به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با […]

رویش زاگرس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعمال محدودیت‌های شدید و تعطیلی در مسجدسلیمان از روز دوشنبه، گفت: اگر شهر دیگری در خوزستان نیز جزو شهرهای فوق بحرانی قرار بگیرد، این محدودیت‌ها را برای آن شهر نیز اعمال خواهیم کرد.  به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به آخرین وضعیت خوزستان از نظر بروز کروناویروس اظهار کرد: وضعیت خوزستان مانند ۲۶ استان دیگر قرمز است و مسجدسلیمان نیز جزو شهرهای فوق بحرانی کرونا در کشور است.

ابول‌نژادیان با اشاره به عوامل موثر در افزایش موارد بیماری در دو ماه اخیر اظهار کرد: برگزاری مراسم ترحیم و عزاداری به ویژه در بافت‌های قومی و قبیله‌ای در این زمینه بسیار تأثیرگذار بودند. با وجود این که مسجدسلیمان جزو شهرهای فوق پرخطر کرونا است اما همچنان مردم این شهرستان آگهی‌های ترحیم نصب می کنند و کاروان‌های مراسم ترحیم برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در چنین مراسمی درگیر نشویم و کارمان به بیمارستان کشیده نشود باید در این شرایط دست به دست هم دهیم و برپایی این مراسم مدیریت شود.

ابول‌نژادیان بیان کرد: یک سری دفاتر پیشخوان، بانک‌ها، سازمان‌ها و دفاتر خدمات قضایی نیز شلوغ هستند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که بارها برخی از این اماکن را پلمب کرده‌ایم. متصدیان امر نیز باید به این موضوع ورود کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: علت قرار گرفتن مسجدسلیمان در وضعیت فوق بحرانی کرونا به دلیل حضور عشایر کوچ‌رو در اطراف لالی، اندیکا و مسجدسلیمان است. از مردم استان خوزستان می‌خواهیم به سمت مسجدسلیمان نروند. البته از روز دوشنبه (۵ آبان‌ماه) به مدت یک هفته بازار و ادارات مسجدسلیمان تعطیل هستند و تنها مشاغل ضروری فعالیت خواهند کرد.

ابول‌نژادیان با اشاره به علائم بالینی بیماری کووید – ۱۹ گفت: تب، بدن درد، خستگی، کوفتگی، سردرد، سرفه و تنگی نفس از علائم بیماری هستند و اگر فردی این علائم را داشته باشد نخستین تشخیص برای آن‌ها کرونا است مگر آنکه خلاف آن ثابت شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.