• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
همه مغازه های غیر ضرور در مسجدسلیمان از فردا دوشنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند+ لیست مشاغلی که فعالیت آنان ممنوع نیست

  • کد خبر : 47140
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>همه مغازه های غیر ضرور در مسجدسلیمان از فردا دوشنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند+ لیست مشاغلی که فعالیت آنان ممنوع نیست</span>

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس  گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان مسجدسلیمان به عنوان یکی از ۴۳ شهر شرایط فوق پرخطر کرونا و به دستور ستاد کرونا همه مغازه ها و مشاغل غیر ضرور مسجدسلیمان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند. دکتر محمد پاکدل همچنین از تعطیلی پارک‌ها و […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس  گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان مسجدسلیمان به عنوان یکی از ۴۳ شهر شرایط فوق پرخطر کرونا و به دستور ستاد کرونا همه مغازه ها و مشاغل غیر ضرور مسجدسلیمان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند. دکتر محمد پاکدل همچنین از تعطیلی پارک‌ها و آرامستان‌ها به صورت کامل نیز خبر داد و گفت: از برگزاری مراسم و تجمعات عمومی جلوگیری می‌شود و بنرهای برگزاری مراسم در سطح شهر جمع‌آوری خواهند شد. وی گفت: اصناف متخلف پلمپ و به مراجعه قضایی معرفی خواهند شد و کلیه خودروهای پارک شده همجوار آرامستان ها در روزهای آخر هفته نیز جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: بزودی با خوانندگان محلی نیز جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و توضیحات لازم را ارائه خواهیم داد. پاکدل همچنین در خصوص فروشگاه های مجاز به فعالیت (جدول شماره ۱)هم تشریح کرد: فروشگاه های زنجیره ای مایحتاج، نانوایی، مراکز بهداشتی درمانی دولتی و خصوصی، داروخانه ها، مراکز و فروشکاه های دامپزشکی، سوپرمارکت ها، میوه فروشی و سبزی فروش ها، میادین میوه و تره بار، مراکز فروش محصولات پروتئینی نظیر قصابی ها مرغ فروشی و ماهی فروشی، جایگاه های سوخت، لبنیات فروشی، تولید و عرضه فرآورده های لبنی، مراکز تامین آمبولانس دولتی و خصوصی،مراکز تهیه غذا های آماده بیرون بر در همه نوع فعالیت اعم از رستوران و فست فود و طباخی، پخش دارو و مواد غذایی ،صنایع و معادن، کشاورزی،  حمل و نقل بار آن ها و خدمات وابسته شامل کلیه واحدهای تولیدی، خدمات خودرو اعم از لوازم یدکی و مکانیک، اتومبیل، فروش لوازم یدکی موتورهای محرکه بنزینی و گازوییلی، فروش لوازم یدکی وسایل نقلیه به صورت عمده، مصالح فروشی، آهن فروشی، جوشکاری، کابینت، تراشکاری، نجاری و تعمیرات لوازم خانگی، اتومبیل، منازل، موبایل و مشاغل مشابه دایر هستند و کلیه اصناف دیگر تعطیل است.

پاکدل با اشاره به تعطیلی جمعه بازار مسجدسلیمان، تصریح کرد: شهر را به سه منطقه تقسیم کرده‌ایم تا گندزدایی و ضدعفونی انجام شود. تاکید شده است از ورود افراد بدون ماسک به سازمان‌ها و ادارات نیز جلوگیری شود. نظارت بر فعالیت جایگاه‌های سوخت نیز تشدید شده است. وی افزود: پیشنهادات اعمال محدودیت‌های بیشتری به ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان ارائه شده تا تصمیم‌گیری شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.