• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

بازرسی از فرمانداری و شهرداری هفتکل آغاز شد

  • کد خبر : 4712
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  در پی حرف و حدیث های مطرح شده چند وقت اخیر در خصوص فرمانداری و شهرداری هفتکل، هیئت بازرسان استانداری برای انجام تحقیقات به هفتکل آمدند. پايگاه اطلاع رساني شهرستان هفتكل نوشت: چند ماهی است که شایعاتی پیرامون فرمانداری و برخی دیگر از ادارات هفتکل دهن به دهن می چرخد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  در پی حرف و حدیث های مطرح شده چند وقت اخیر در خصوص فرمانداری و شهرداری هفتکل، هیئت بازرسان استانداری برای انجام تحقیقات به هفتکل آمدند. پايگاه اطلاع رساني شهرستان هفتكل نوشت: چند ماهی است که شایعاتی پیرامون فرمانداری و برخی دیگر از ادارات هفتکل دهن به دهن می چرخد و ما نیز جهت تنویر افکار عمومی چندی پیش مصاحبه ای در همین مورد با فرماندار این شهرستان انجام دادیم و مهندس صالح بیگی نیز پاسخگوی سئوالات و شبهات مطرح شده بود .

با این حال اما این شایعات که برخی مرز باریکی با واقعیت داشتند بازرسی استانداری را نیز به هفتکل حساس تر کرد و همین موضوع باعث شد تا روز سه شنبه بیست و ششم آذرماه جاری یک هیئت به سرپرستی مهندس سید احمد صالحی از هفتکل بازدید داشته باشند.

رئیس گروه بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان در حضوری چند ساعته در هفتکل از فرمانداری ، کمیته امداد و شهرداری این شهر بازرسی کردند. به گفته منابع آگاه بازرسان در این بازرسی دقیق، اسنادی از کمیته امداد خارج کردند که براساس نامه ی معرفی فرماندار مبالغی به افراد خاص که تحت پوشش نبودند واگذار شد.

ظاهرا در این بازرسی مسئله پمپ بنزین رُغیوه که براساس شایعات گفته می شود بخشی از آن متعلق به خانواده فرماندار می باشد و همچنین کوره آهک پزی و معدن سنگ و برخی موارد دیگر نیز مورد ارزیابی دقیق بازرسان قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ازاینکه بعضی. بعضی. بعضی . از مسئولین از موقعیت خود بعضا سواستفاده میکنند شکی نیست اما تازمانیکه در خصوص یک جرم نسبت داده شده به شخصی حکمی از سوی مرجع قانونی صادر نشده باشد رسانه ای کردن ان خالی از اشکال نیست. بهر صورت ما مسلمان هستیم و. اسلام عزیز دین اخلاق است.یاحق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.